Montako eri seksipartneria vuorokauden aikana?

Vierailija

Kysymys otsikossa. Monenko eri ihmisen kanssa olette enimmillään harrastaneet seksiä 24 tunnin ajanjakson aikana? Itse olen 36-vuotias mies, joka on hiljattain eronnut. Seksielämä on ollut aika villiä ja kaikkeen kysyntään en ole pystynyt edes vastaamaan. Maanantai-iltana harrastin seksiä 23-vuotiaan mimmin kanssa, tiistaina iltapäivällä 28-vuotiaan ja saman päivän iltana vielä 25-vuotiaan kanssa. Tiistain iltapäivän pano tapahtui klo 16 maissa ja illan deitti tuli iltateelle klo 19 maissa. Pakko myöntää silti "huijaavani" sen verran, että tiistai-iltapäivän pano oli ex-tyttöystävä, jolta sain kyllä niin huonoa seksiä, että hänen kanssaan en halua enää ikinä mitään. Jos haluaisin, saisin vielä tämän viikon aikana järjestettyä "iltateelle" vielä ainakin kaksi uutta kumppania.

Eli vastaus kysymykseen: 3 kumppania 24 tunnin aikana. Voisin vaikka pyrkiä tämän viikon aikana saamaan ainakin yhden mimmin iltateelle. :)

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kaksi kumppania eri osoitteissa 4 tunnin aikana. Ällöttävää oli se, etten känyt tapahtumien välillä suihkussa.

Aaaaah, ihanan irstasta! :D Toi mun aloituspostin klo 19 pano oli ottamassa jo ottamassa multa housuja pois, kun muistin, että klo 16 panon yhteydessä käyttämäni kortsu tuoksuisi vielä varmasti alapäässäni, koska lähdin melkein heti panon jälkeen nuivan exän kotoa pois ilman suihkua. :D No, ei muuta kuin nopeasti suihkuun ja sitten hommiin! AP

Naispelko23
Seuraa 
Liittynyt22.11.2015

Näitä on aina niin jännä luke miten jotkut saa naista ihan sormia napsuttelemalla kun itselläni on mennyt melkein kymmenen vuotta ilman yhtään naista, tai no 22v, mutta kuka nyt syntyessään naista tahtoo. Hyvin suurella todennäköisyydellä toinenkin 10v menee ihan hujauksessa. Mutta eipä siinä, pankoot ketkä pystyy.

Terveisin Naispelko22

SE ON LOPPU NYT

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
6 alle 30v. miestä.
Olen 47-vuotias nainen.
Aloittaja on lapsellinen idiootti.
Kyllähän panoja saa niin paljon kuin haluaa.

Varmasti saa, jos on nainen. Miehillä se ei ole ihan niin helppoa.

En tiedä, mikä minusta tekisi lapsellisen idiootin, kun itse retostelet kaksi kertaa suuremmalla lukemalla. No, toivottavasti tuli parempi mieli. :) AP

Vierailija

Miten sun aloituksesta tuleekin hiukan säälittävä viba, en tiedä...Niin perussetti, eronnut mies joka ottaa kauheella kiireellä takaisin menetettyjä vuosiaan ja hehkuttaa juttuja joista muut nauttii koko ajan tai kuvittelee että muut tulis jotenkin kateelliseksi. Tunnen vastaavia ihan irl, kauhea tarve koko ajan hehkuttaa nuoria seksipartnereitaan, villiä sinkkuelämää jne. yäh.

m40v

Miten helvetissä saisin kontaktia nuoriin naisiin,mulle riittäisi 1kiva pirkko minkä kanssa voisi paneskella tai olisihan se hienoa olla vielä joskus 2naisen kanssa yhtäaikaa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat