Olenko läski 15 vuotias?

Vierailija

Moi!
Oon 15 vuotias tyttö joka on 161cm pitkä ja painan 60kg. Olenko lihava?
Kun istun vatsamakkaroita on 2. Muuten maha pömpöttää vähän ulos. Pliis kertokaa oonko läski

Kommentit (11)

Vierailija

Et ole! Itse olen 155 cm pitkä ja painan 59 kiloa (suhteessa aika samat mitat), kävin juuri kehoskoostumusmittauksessa ja kaikki mitat (BMI, rasvaprosentti jne) täydellisiä :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mutta jos oikeasti on hyvä kroppa, mahaan ei tule yhtään makkaraa eikä se pömpötä missään asennossa, paitsi jos on raskaana.

Vatsan pömpötys liittyy enemmänkin rasvaprosenttiin eikä painoon. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mutta jos oikeasti on hyvä kroppa, mahaan ei tule yhtään makkaraa eikä se pömpötä missään asennossa, paitsi jos on raskaana.

Tässä ei tainnut olla kyse hyvästä kropasta? Ja lisäksi vaikka olisi miten litteä vatsa, ei se tee kropasta automaattisesti hyvää.

N35

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tässä ei tainnut olla kyse hyvästä kropasta? Ja lisäksi vaikka olisi miten litteä vatsa, ei se tee kropasta automaattisesti hyvää.

Kyllä juuri vatsa on useimmilla se suurin ongelmakohta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kyllä juuri vatsa on useimmilla se suurin ongelmakohta.

No joo kyllähän mulla se maha pömpöttää että joo

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat