Mitä 2,5 - vuotias osaa?

Martsku

Meillä tuntee kaikki kirjaimet. Pee niinkuin pupu jne. Laskee 1-10. Tuntee automerkkejä, maiden lipuista ehkä 30 kpl, pukee itse, osaa kertoa kuinka ruoka valmistetaan, esim. kasvissosemuhennos, laulaa lauluja puhtaasti ja kaikki säkeistöt n. 40 kpl, mitähän vielä?

Kommentit (8)

Äiti212

Osaa pyytää, kiittää, kysyä, puhuu 5-6 sanan lauseita, käyttää eri sanamuotoja: minä, minua, minut jne. Leikkii pikkutarkkoja leikkejä, näppäryyttä hyvin. Luettelee numeroita mutta esim. 2,8,9 jää vielä välistä. Ei tee kakkaa pottaan, ei vielä yökuiva. Juo lasista, syö haarukalla. Pukeminen ja riisuminen vielä vain osittain itse. Oppii kokoajan lisää.

Hei trollaati

"laulaa lauluja puhtaasti"
Trololololollolollolololooooooo :D

Laita ihmeessä Youtubeen se puhtaasti laulava 2,5-vuotias. Saat miljoonia :D

Vierailija

Ap:n lapsi on akateemisesta perheestä, jossa on panostettu erittäin paljon lapsen kanssa olemiseen ja laadukkaaseen kasvatukseen. Sillä lailla kasvaa yhteiskunnan älykköjä.
Kiitos, anteeksi, ole hyvä onnistui jo vuosinsitten.
Nyt ne muuten tulee englanniksi, kiitos englanninkielisen ystävän. Puhtaasti laulamisen huomaan jelposti, silöä itselläni on absoluuttinen sävelkorva. Enkä aio tienata rahaa lapseni taidoilla 😊
Mutta kaikille vastanneille kiitos kommenteista! Kuten arvelinkin, lapsemme on jonkin verran edellä ikätovereitaan. Jatkamme tyytyväisinä!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat