On tuo Xenia kyllä upea!
Blogia en jaksa enää kovin aktiivisesti lukea, mutta tuon kropan ottaisin kyllä milloin vaan. Hiuksetkin on nätit nykyään.
xeniasday.costume.fi/2015/11/25/perfect-christmas-dress/
Kommentit (24)
Pakko sanoa että haluan tuon hiusvärin :D
Onko X:llä taas klikkaukset vähissä ;)
Vierailija kirjoitti:
Ai sori, mä unohdin, ettei aaveella saa koskaan sanoa mitään positiivista kenestäkään bloggaajasta. Mun moka.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai sori, mä unohdin, ettei aaveella saa koskaan sanoa mitään positiivista kenestäkään bloggaajasta. Mun moka.
Ap
Kattelin samaa, että todella upea! Tein joskus aloituksen siitä miten hyvältä xenia näyttää 6kk synnytyksen jälkeen, etenkin mahasta (kuva siellä vauvablogin puolella) ja keskustelu täyttyi kommenteista, että ihan tavallinen kroppa, ei ees kaunis/arvuuteltiin itse xeniaksi. Huoh...
En ole ap
Kauniita kuvia ja hyvä stailaus. Näyttää todella upealta punaisessa mekossa. 👗 💄
Olisit nyt vaikka laittanut linkin pelkkään kuvaan, ei huvita tukea tuota paskablogia yhtään :D
Iida on kyllä jotenkin mukavamman lutuinen.
Osaako joku sanoa miten tuon Xenian hiukset on noin paksut vaikka aiemmin oli ohuemmat? Miten se on mahdollista? Latvatkin näyttää paksuilta ja tuuheilta. Ihanat nuo hiukset. Miten tuollaiset saa?
Pidennyksillä esimerkiksi, sotkemalla tms, tuskin pelkällä hiusten viskomisella puolelta toiselle sentään.
Vierailija kirjoitti:
Tissitön :/
Joo, olisi varmaan tosi hottis, jos olisi kaksi jättikokoista kumipalloa rinnassa :D
Siis hottis joidenkin seinäjokelaisten peräkammarin poikien mielestä, en usko, että siihen oikein pyrkii kukaan, tai haluaa olla jonkun peräeinarin tissiunelma, eikös teille riitä ne redtubet ja xhamsterit :D
Vierailija kirjoitti:
Pidennyksillä esimerkiksi, sotkemalla tms, tuskin pelkällä hiusten viskomisella puolelta toiselle sentään.
Tarkoitatko että Xenialla on pidennykset hiuksissa?
Blondaus oli liian pissis ja veti silmät oudon hailakan "kalasilmämäisiksi" ja naaman laikukkaaksi, tuo brunette sävy tosi kaunis ja tekee hänen ihon tasaisen näköiseksi ja silmät sinisemmiksi.
Miksi noita kenkälaatikon mallisia jäykkiä KANELI-TIKKIMUMMOLAUKKUJA pitää tunkea joka asuun!??! Tuonkin punaisen mekon kanssa sopisi joku pienempi litteämpi ja sileämpi clutch tyyliin Saint Laurent tms eikä mikään tikattu "rouva lähtee kerran vuodessa oikein teatteriin" tyylinen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi noita kenkälaatikon mallisia jäykkiä KANELI-TIKKIMUMMOLAUKKUJA pitää tunkea joka asuun!??! Tuonkin punaisen mekon kanssa sopisi joku pienempi litteämpi ja sileämpi clutch tyyliin Saint Laurent tms eikä mikään tikattu "rouva lähtee kerran vuodessa oikein teatteriin" tyylinen.
Mun mielestä toi Chanel sopi oikein kivasti tuohon. :) Mut mun mielestä teatterimummot onkin tyylikkäitä, eikä mitenkään "halveksittavia".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kattelin samaa, että todella upea! Tein joskus aloituksen siitä miten hyvältä xenia näyttää 6kk synnytyksen jälkeen, etenkin mahasta (kuva siellä vauvablogin puolella) ja keskustelu täyttyi kommenteista, että ihan tavallinen kroppa, ei ees kaunis/arvuuteltiin itse xeniaksi. Huoh...
En ole ap
Joo, tuo on jännä ilmiö. Ihan kuin Xenian kehuminen olisi joltain muulta pois.
Tämä on vain minun henkilökohtainen mielipiteeni, enkä sitä ole kenellekään tyrkyttämässä, mutta Xenialla on ihan mun unelmavartalo. Todella kauniin mallinen ilman mitään kamalaa vaivannäköä ja minusta hän on palautunut raskaudesta kauniimmin kuin monet huippumallit. Joskus vaan jään tuijottamaan hänen kuviaan nolostuttavan pitkäksi aikaa ja sitten tekee mieli ihastella. Varmasti on paljon muitakin kauniskroppaisia pienen lapsen äitejä, mutta hankala heitä on kommentoida, jos heidän kuviinsa ei missään törmää.
Ja itse olen siis ihan lapseton nuori heteronainen, joten sikälikin erikoista, että Xenia niin ihastuttaa. Jos se jotakuta häiritsee, niin ihan vapaasti voitte skipata ketjun.
Ap
Tosi kaunis nainen. :) Ja kaunis vartalo.
Tuollainen kroppaa nuoleva mekko on kyllä tosi armoton ja jos näyttää siinä noin kivalta niin omaa kyllä uskomattoman vartalon.
On tosi nätin näköinen!
Mä tykkään tuosta sen nykyisestä lookista enemmän kuin siitä blondipissis, näyttää paljon "laadukkaamalta", onnekas se sen mies kyllä.