Kumppani muuttaa

Vierailija

minun asuntooni (oma). Millainen olisi tasapuolinen rahapolitiikka? Kumppani saa kyllä maksaa ihan tuntuvan summan jos aikoo majailla luonani. Siipeilijöitä en katsele... Ehdotuksia otetaan vastaan.

Kommentit (10)

Vierailija

Sano ettei kannata muuttaa yhteen. Kumppanisi on ansassa SINUN kodissasi jos jokin menee pieleen vaikka siitä maksaisikin. Kannattaisi olla kaukaa viisas.

Vierailija

Ostaa tietysti puolikasosuuden asunnostasi. Tai näin itse toimisin, vuokran maksaminen toiselle olisi tuossa tilanteessa vain toisen omaisuuden kartuttamista. Tai ette muuta ollenkaan yhteen?

Vierailija

"Ihana" asennemaailma joillain. Älä edes ala koko hommaan, koska selvästikään et rakasta etkä muutenkaan ole valmis antautumaan suhteeseen, jossa elämä jaetaan jonkun kanssa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
"Ihana" asennemaailma joillain. Älä edes ala koko hommaan, koska selvästikään et rakasta etkä muutenkaan ole valmis antautumaan suhteeseen, jossa elämä jaetaan jonkun kanssa.

Kyllä rakastan. Mutta totuus on se että kumppani hyötyy minusta paljon tämän asian kautta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ostaa tietysti puolikasosuuden asunnostasi. Tai näin itse toimisin, vuokran maksaminen toiselle olisi tuossa tilanteessa vain toisen omaisuuden kartuttamista. Tai ette muuta ollenkaan yhteen?

No en todellakaan myy asunnostani mitään osaa.

Vierailija

Kumppanisi maksaa puolet vastikkeesta. Itse maksat kanssa puolet vastikkeesta ja oman asuntolainasi. Näin kumpikin teistä pääsee hyötymään toisistaan parhaiten.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No voi hyvää päivää. Mistä lähtien raha-asioiden fiksu hoitaminen on tarkoittanut sitä, ettei rakasta? Eikö se juuri ole rakkaudenpuutetta, että kehtaa loisia toisen rahoilla? 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kumppanisi maksaa puolet vastikkeesta. Itse maksat kanssa puolet vastikkeesta ja oman asuntolainasi. Näin kumpikin teistä pääsee hyötymään toisistaan parhaiten.

Paitsi siinä asemassa että hän päättää heittää kumppaninsa pihalle tai edes uhkailee vastaavalla jne kumppani on huonossa asemassa ilma mitään suojaa toisen ihmisen asunnossa. Suosittelen asumaan erillään ja tapaavan jommankumman luona.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat