Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puoli tuntia jälki-istuntoa kiroilusta kolmasluokkalaiselle.

Vierailija

Onko mielestänne kohtuullinen rangaistus. Tapahtui oppilaiden kesken, opettaja ei itse edes ollut kuulemassa, vaan uskoi muita lapsia. Ja kiroilusta oli tyyliin "Voi v*ttu, kun joku oli tönäissyt.

Kommentit (13)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko mielestänne kohtuullinen rangaistus. Tapahtui oppilaiden kesken, opettaja ei itse edes ollut kuulemassa, vaan uskoi muita lapsia. Ja kiroilusta oli tyyliin "Voi v*ttu, kun joku oli tönäissyt.

Liian vähän. Tunti vähintään.

Vierailija

Ihan kohtuullinen. Koulun säännöissä varmaan mainittuna että kiroilua ei hyväksytä niin kyllähän siitä rangaistus sitten on tultava vaikka vaan vttu lipsahti. 

Vierailija

Jännä kun opettajista kiroilu on noin kamalaa, mutta kiusaamisesta ei koskaan anneta jälki-istuntoa. Kertonee opettajien arvomaailmasta jotain...

Vierailija

Ihan hyvä rangaistus, eikä missään nimessä ainakaan liioiteltu. Enemmänkin olisi voinut tulla.

Sitten yläasteella noita aletaan katsoa läpi sormien, muuten opettajat ei muuta saisi tehdäkään, kuin langettaa kiroilujälki-istuntoja. Tunnilla kiroilusta tulee kyllä yläasteellakin merkintä ja tarpeeksi monesta merkinnästä jälki-istunto. Hyvä näin. Koulu on mitä suurimmassa määrin myös tapakasvattaja. Kiroilu on huonoa käytöstä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Varmaan olet lapsen kuullen nyt haukkunut opettajan ja koulun? Mieti käytöstäsi toimiiko tuollainen.

En tietenkään ole haukkunut, erikoisia johtopäätöksiä taas vedellää. -ap

Vierailija

Puoltuntia ole edes paha meillä oli minimi tunti muistan kun sain joskus ala-asteella kaks tuntia jälki-istuntoa koska näytin kieltä yhelle pojalle joka haukku mua .. sehän ei tietenkään mitään saanut :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat