Millä nimityksellä miehesi kutsuu alapäätäsi?
Itse en voi sietää sanaa pillu, mutta uusi poikaystäväni käyttää sitä... siis harvemmin tarvitsee mitään nimitystä käytelläkään eikä esim. sano mitään sellaista kuin "anna pillua", mutta jos nyt jossain tilanteessa tarvitsee tuohon värkkiin viitata niin tuota sanaa käyttää. On minusta aivan karmea ja mietin tässä että mikähän oisi sopiva :D Itse sanon yleensä pimppi mutta en kyllä tiedä haluaisinko miehen käyttävän sitäkään sanaa.
Että mitäs teillä käytetään? :D
Kommentit (50)
Pissipylly :D Voi herranjestas!
Mirri on muuten ihan kiva :)
-ap
Havahdun tässä huomaamaan, että eipä ole ikinä koskaan sanonut yhtään miksikään 17 vuoden aikana. Pitäiskö huolestua tästä nyt sitten?
Vierailija kirjoitti:
Havahdun tässä huomaamaan, että eipä ole ikinä koskaan sanonut yhtään miksikään 17 vuoden aikana. Pitäiskö huolestua tästä nyt sitten?
Kyllä pitäisi! Tämä on äärimmäisen vakava asia!!
-ap
Olen biseksuaalinen mies ja tasa-arvon nimissä kutsun naisen värkkiä etupyllyksi ja poikien peppureikiä poikapilluiksi.
Etureiäksi se on tuota haukkunu. Ehtoollaki mumisi, et käy etureiällä ja pujahti peiton alle. Kohta tuntukin sitte aivan ihanalta ja oli alettava vikiseen ja huokaileen eikä perä pysynyt yhtikäs paikallaan. Sellainen tuo mun mies on.
Pimppi. Ei jumalauta oon kohta 40 v ja pimppi on mielestäni lapsilla. Niistähän se ukko haaveileekin siinä määrin että hankin rakstajan joka sanoo reilusti pillu. Ja se tuntuu hyvältä.
Ei miksikään. Ilmaisee itsensä ja asiansa viittaamatta suoraan millään sanalla. Itse puhun pillusta ja römpsöttimestä, mutta lähinnä huumorilla.
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä! Havahduin tässä huomaamaan, että jos näin karmeet on nimitykset näin suurella määrällä porukkaa, niin on vaan kohteliasta, että mies on mieluummin ollut kutsumatta millään nimellä.
Mirri tai misu tai misukka