Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokematon vai "liian" kokenut?

Vierailija
25.11.2015 |

Kysymys miehille! Kumman valitsisitte mieluummin parisuhteeseen: seksuaalisesti kokemattoman naisen vai naisen jolla useita yhdenillan juttuja vuosien varrella? Oletetaan että naiset molemmissa tapauksissa muutoin tasavertaisia luonteeltaan ym. Noin 3-kymppisistä aikuisista kyse.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kokemattomuus ole haitta, vaan liiallinen kokeneisuus on.

M25

Vierailija
42/44 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokematon.

Ensinnäkään en itse ole kiinnostunut yhden illan jutuista, ja jos nainen niistä pitäisi niin ajatuksemme eriäisivät liikaa. Toinen ongelma tulisi sitten siinä, että olen itse kokematon, ja jos toinen on jo tottunut saamaan toimivaa seksiä niin uskoisin siitä tulevan ongelmia molemmille osapuolille. Ongelmista taas seuraisi pelko siihen, että se nainen päätyisi lopulta pettämään minua jonkun kokeneemman kanssa, tai sitten vaan jättäisi kylmästi. Pelko johtuisi pitkälti siitä, että hänelle seksi on ilmeisesti ollut tärkeää, koska hän on päätynyt satunnaisten ihmisten kanssa paneskelemaan, ja jos se seksi ei toimisi kanssani niin uskoisin sen olevan aika vakava paikka tuollaiselle naiselle.

Kokemattoman kanssa toki myöhemmin saattaa tulla ne ongelmat, että hän haluaa kokeilla muitakin miehiä, mutta ainakin minun mielestäni olisi kivempi opetella naisen kanssa, joka on suunnilleen samalla viivalla kanssani. Eikä se minun pääni sisällä olisi sen kokemattoman kanssa niin paljon sitä, että minun pitäisi olla joku seksin supersankari, joka pelastaa maailman taidoillani. En usko, että kokematon turhautuisi niin pian siihen osaamattomuuteeni kun ei itsekään osaa.

Kokemattoman kanssa ei heti tulisi sitä pelkoa, että hän haluaa jatkaa sitä ympäriinsä paneskelemista ja minä olen vain testikappale, kokeneen kanssa taas sellainen ajatus kävisi varmasti useammin mielessä.

Tämä siis kokemattoman "miehen" mielipide.

Terveisin Naispelko23

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska kysymys, tiedät vastauksen itsekin. Suurin osa ottaisi kokemattoman. Ehkä kymmenisen prosenttia miehistä ottaisi mieluummin liian kokeneen.

Vierailija
44/44 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ymmärrän miesten näkökulman siihen, että kokematon on mieluisampi kumppani. Mieleeni tuli kuitenkin muutamia ajatuksia.

Kun neitsyys on mennyt, niin kauanko se viattomuus viehättää? Jos neitsyys on miehelle on joku wau-juttu, niin onko hän kiinnostuneempi naisesta itsestään vai neitsyestä? Alkaako mies muokata neitsytnaista oman mielensä mukaan vai antaako tasavertaisen mahdollisuuden tutkia asioita? Aikuisilla neitsyillä ei välttämättä ole ehjää immenkalvoa, joten osaako mies suhtautua tällaiseen? Osaako mies ylipäätään suhtautua neitsyyteen vain faktana eikä minään spesiaalijuttuna (jos nainen itse ei pidä asiaa "lahjana").

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä