Kokematon vai "liian" kokenut?
Kysymys miehille! Kumman valitsisitte mieluummin parisuhteeseen: seksuaalisesti kokemattoman naisen vai naisen jolla useita yhdenillan juttuja vuosien varrella? Oletetaan että naiset molemmissa tapauksissa muutoin tasavertaisia luonteeltaan ym. Noin 3-kymppisistä aikuisista kyse.
Kommentit (44)
Ehdottomasti kokematon. Kokeneella on reikä päässään.
Miten tommoinen on edes mahdollista? Syy pitäisi saada tietää kyllä. Jos se olisi esim. aseksuaalisuus, luotaantyötävä ulkonäkö, mt-ongelmat.. niin kyllä se kyläpyörä voiton veisi.
Kumpikin ääripää on vähän turn-off. Mieluiten sellainen, joka on valinnut kumppaninsa sen verran tarkkaan, ettei niitä ole koko kylää kertynyt.
Kokematon mieluummin. Ei minulla ole kokeneita vastaan mitään, mutta omasta mielestäni se ensimmäinen kerta olisi kivempi kokemattoman kanssa. Ikäiseni nuoret naiset vaativat jo muutenkin niin paljon mieheltä, että olisihan se ihan katastrofi jos kaiken muun hyvän lisäksi olisin vielä ihan onneton petipuuhissakin, ei niitä nuoria naisia kiinnosta alkaa opettamaan kokenutta miestä vaan kaikki on saatava heti ja nyt. Kokemattomalla ei ole kokemuksia seksistä joten ollaan samalla tasolla, eikä hänellä ole mielestäni lupa odottaa seksiltä sen enempää kuin minäkään.
Terveisin Naispelko22
Vierailija kirjoitti:
Miten tommoinen on edes mahdollista? Syy pitäisi saada tietää kyllä. Jos se olisi esim. aseksuaalisuus, luotaantyötävä ulkonäkö, mt-ongelmat.. niin kyllä se kyläpyörä voiton veisi.
Itsellä oli sama tilanne kuin ap:lla. Syy oli, että suhteeseen en ollut päässyt ja seksi yhden illan jutuissa ei kiinnostanut.
Pitääkö mainita, että tuolloin olin ja olen edelleen itsestäni huoltapitävä, nätti, urheilullinen, koulutettu ja muutoin tavallista elämää elävä nainen:)
Mieluummin hyvin kokenut kuin täysin kokematon. Kokenut tietää mitä haluaa ja uskaltsa sen myös ilmsista.
Oikeasti ei ihan hirveästi kiinnosta tuollainen asia. Jos on ihan pakko valita niin mieluummin kokeneempi. Sillä perusteella ettei lopulta ole innostusta ja kiinnostusta opettaa toista, jo kuitenkin suhteellisen vanhaa ihmistä. Kokeneemman kanssa pystyisi tietyllä tapaa vapaammin ja nopeammin ja helpommin lähteä etsimään sitä kummallekin sopivaa tapaa harrastaa seksiä.
Itse miehenä kelpuutan ainoastaan kokemattoman mutta innokkaan kivan naisen kumppanikseni. Sanomattakin lienee selvää etten itsekään ole mikään huoripukki.
Niinku Nate Dogg sano ysärillä "Älä tee horosta vaimoo"
Kokematon. Ei voi kuvitella suurempaa lahjaa kuin kauan varjeltu neitsyys.
Kokematon ehdottomasti. Peruste: no se kokemattomuus (viattomuus) on kiihottavaa ja kokemus ei ole. Ja tämän sanon vaikka itse toki hankin kokemuksia. Näin se vain menee. Naiset voi vaatia miehiltä ihan sellaista kokemattomuuden tasoa kuin itse haluavat. Ei kuulu mulle.
Kokematon olisi mieluisempi vaihtoehto.
M26
Kokematon. Olen aseksuaali, joten en todennäköisesti kykenisi tyydyttämään kokenutta naista.
Johan vaikean kysymyksen esitit Ap. Varmaan minun pitäisi vastata, että kokematon, koska olen itsekin varsin kokematon. Mutta myös siksi, että en tiedä, mitä tarkoitetaan tässä kohtaa sillä, että on "liian kokenut." - Mutta jos tuo vaikka vain kokemus auttaa nopeammin nauttimaan ja iloitsemaan seksistä ja uskoo tällaisen kokemattomankin voivan olevan osa sitä, eikä koe, että "kokematon" on vain osaamaton rääpäle jolle tulee jatkuvasti neuvoa ja ohjata, niin miksei. - Vaikka kuulemma, jotkut nauttivat erityisesti siitä, että saavat olla hallitsevan, kukaties myös alistavan, dominan osassa. (Ja aina parempi mitä suurempi valtaero on)
Minua puistattaa sukupuoleen katsomatta kaikki, jotka kokevat tarvetta "kokemuksiensa" kertomiseen suureen ääneen julkisesti. Toisaalta jos ja kun nyt tässä jossittelemaan aloin, - niin kyllä hieman jännittää tilanne, jos tietäisin, että olen toiselle "se" ensimmäinen. Seksiin liittyy luullakseni usein ni-in paljon odotuksia ja toiveita, jolloin saattaisi olla "se ensimmäinen" Paineita esimerkiksi siitä, ettei tietäsi, mistä tai kuinka aloittaa. Mutta koska olen niin kokematon itse, niin viimeksi mainittu pelko tällaisesta on itselläni molemmissa tapauksissa riippumattatta siitä kuinka kokenut kumppanini on
Ehkä se, että toinen on kokenut "laukaisisi" tilanteen nopeammin kun kuvittelisi, että toinen saattaisi uskaltaa näyttää tai jopa suoraan kertoa, että mistä pitää tai mitä haluaa. - Mutta ehkä myös tuskastua, kun minä en tajuaisi tai osaisi nähdä, kuinka hän pitää juuri siitä ja siitä.
Mutta mistä minä sen voisin tietää? Vai onko olemassa, jotain sellaista, mistä varmasti kaikki naiset tai edes suurin osa pitää varmasti? - - Kertokaahan kokemattomallekin, vaikka voi olla, että tällaisen salaisuuden jälkeen sitä vasta paljon paineita tulisi, jotka lopulta pilaisivat kaiken, kun saisivat minut joko jännittämään liikaa, tai saisi minut "liian" itsevarmaksi. - Viimeksi mainittu taitaa kyllä olla turha pelko.
Kokenut siis tosi kokenut on parempi.Sulle suosittelen kokenutta miestä herras sellaista ja rohkeesti kerrot et neitsyt olet.Opit nopeesti kaikkea kivaa stemppiä ja kiihkeitä hetkiä😃
Kokenut siis tosi kokenut on parempi.Sulle suosittelen kokenutta miestä herras sellaista ja rohkeesti kerrot et neitsyt olet.Opit nopeesti kaikkea kivaa stemppiä ja kiihkeitä hetkiä😃
Itse arvostan enemmän vähemmän kokenutta naista ja en voisi edes kuvitella luovani yhteistä tulevaisuutta erittäin kokeneen naisen kanssa. Ei suuri partnereiden määrä ole mikään meriitti. Parisuhteessa on aina parempi kokea yhdessä uusia asioita kuin huomata, että toiselle kaikki on jo tuttua.
Vierailija kirjoitti:
Kumpikin ääripää on vähän turn-off. Mieluiten sellainen, joka on valinnut kumppaninsa sen verran tarkkaan, ettei niitä ole koko kylää kertynyt.
Mikset ehdottanut syyksi erilaisia elämänarvoja? Itse en todellakaan ole aseksuaali (päinvastoin), ulkonäöltäni olen mielestäni tavallinen, saan aika paljon miehiltä huomiota, eikä minulla ole mt-ongelmia. Yhden yön jutut eivät vain sovi minulle ja parisuhdetta en saa ujouteni vuoksi. Olen siis neitsyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, vaan minä olen 30v neitsyt ja mietin uskallanko asiaa kertoa mahdolliselle "ekalle kerralle". Päältäpäin et ikinä uskoisi minua neitsyeksi ;) Jotenkin tässä vain on näin käynyt..
Ei naisen kokemattomuus haittaa miehiä, kunhan on innokas.
No jos kokemusta ei ole, luulisi tyhmänkin tajuavan että ei ole kovin innokas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, vaan minä olen 30v neitsyt ja mietin uskallanko asiaa kertoa mahdolliselle "ekalle kerralle". Päältäpäin et ikinä uskoisi minua neitsyeksi ;) Jotenkin tässä vain on näin käynyt..
Ei naisen kokemattomuus haittaa miehiä, kunhan on innokas.
No jos kokemusta ei ole, luulisi tyhmänkin tajuavan että ei ole kovin innokas.
Ei pidä paikkaansa.
Jos itse tekisin sen päätöksen kerronko miehelle kokemattomuudestani vastaisin ei, (olin pitkälle kokematon, myös sellainen josta sitä ei huomaisi) koska muutti heti miehen suhtautumista huonompaan suuntaan.
Parempi esittää kokenutta, niin miehellä on mielenkiintoa antaa hyvää seksiä, koska neitsytnaisen kanssa voi helposti mennä sieltä mistä aita on matalin kun naisella ei ole mitään mihin verrata.