Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokematon vai "liian" kokenut?

Vierailija

Kysymys miehille! Kumman valitsisitte mieluummin parisuhteeseen: seksuaalisesti kokemattoman naisen vai naisen jolla useita yhdenillan juttuja vuosien varrella? Oletetaan että naiset molemmissa tapauksissa muutoin tasavertaisia luonteeltaan ym. Noin 3-kymppisistä aikuisista kyse.

Sivut

Kommentit (44)

Vierailija

Tarkoitetaanko tässä "kokemattomalla" ihmistä, joka on harrastanut seksiä vain pitkissä parisuhteissa, 1-3 ihmisen kanssa? Jee, forever kokematon.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
30v neitsyt. Ap

Yritätkö saada jotakin kunnioitusta seksihurjasteluillesi sillä, että toinen vastausvaihtoehto on täydellinen ääripää, erittäin marginaalinen ja mahdollisesti myös ongelmainen tapaus.. (Olen syvästi pahoillani jos jolla kulla on vaikkapa terveydellisiä syitä olla harrastamatta seksiä 30v ikään mennessä, mutta usein siihen liitetään negatiivisia piirteitä)

Vierailija

En, vaan minä olen 30v neitsyt ja mietin uskallanko asiaa kertoa mahdolliselle "ekalle kerralle". Päältäpäin et ikinä uskoisi minua neitsyeksi ;) Jotenkin tässä vain on näin käynyt..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En, vaan minä olen 30v neitsyt ja mietin uskallanko asiaa kertoa mahdolliselle "ekalle kerralle". Päältäpäin et ikinä uskoisi minua neitsyeksi ;) Jotenkin tässä vain on näin käynyt..

Jos et uskalla kertoa niin väärä mies tai nainen on kyseessä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei naisen kokemattomuus haittaa miehiä, kunhan on innokas.

Vierailija

Mua oksettaa tosi paljon kokeneet ihmiset. Tulee heti mieleen joku helvetin koira, joka vaan nylkyttää ajattelematta mitään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Selvä, no kokemattomuuden kokemuksesta tiedän, että sitä ei välttämättä kannata tai tee mieli kertoa. Riippuu, kuinka "pokkana" olet asian kanssa tai että millaisen kumppanin kanssa päädyt. Kaikki miehet ei innostu siitä, ottavat ehkä turhia paineita. Olin sinua nuorempi, mutta minun oli lopulta parempi olla kertomatta, koska koin olevani eräänlaisessa kultaisessa häkissä asian suhteen. Oli helpompi pitää asia oman pään sisällä ja heittäytyä tilanteeseen ilman jotakin pinttynyttä leimaa otsassa. Onhan se kai muutenkin vähän sähläystä uuden ihmisen kanssa. Jälkeenpäin kerroin totuuden, koska alkoi olla vaikea elää sen kanssa, että mies luuli minun olevan kokeneempi kuin olinkaan.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat