Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puheliaat ihmiset!

Vierailija

Miten teillä riittää aina niin paljon asiaa? :D Oletteko koskaan olleet tilanteessa, jossa ette olisi keksineet mitään sanottavaa?
Kiinnostaa, koska itse olen hiljaisempi ja huono aloittamaan keskusteluja.

Kommentit (2)

Vierailija

Minuakin kiinnostaisi tietää. Se on ihailtava ominaisuus, ellei mene ärsyttävyyden puolelle. Itsekin olen miettinyt tuota joskus, että stressaako puheliaat sillä edes, vai sanovatko vain mitä sylki suuhun tuo sen enempää miettimättä ja seurasta riippumatta.

Vierailija

Maailmassa tapahtuu niin paljon. Olen hyvin puhelias, mutta vain silloin, jos olen seurassa ja tilanteessa, johon puheliaisuus sopii. Osaan olla hiljaakin. Ja mielelläni keskustelen toisen kanssa enkä pidä mitään monologia. Olen toki ollut tilanteissa, joissa on ollut vaikeaa keksiä mitään sanottavaa. Kerran bussipysäkillä mulle entuudestaan tuntematon ihminen tuli kertomaan lapsensa menetyksestä ja kun en tuntenut koko ihmistä, oli vaikea keksiä mitään sanottavaa. Ihan latteuksiakaan kun ei viitsisi tuollaisessa tilanteessa ladella. Osa puheliaisuuttani liittyy siihenkin, että hyvin nopeasti saan toisesta selville, millaiset asiat häntä kiinnostaa. Ja kun oikea jutunaihe löytyy, loppu onkin helppoa. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat