Miksi joku haluaa tällaiset järjettömät viuhkat "ripsiksi"?

Vierailija

https://instagram.com/p/47UkFjMYjF/

Noista näkee kilometrin päähän etteivät ole omat.

Sivut

Kommentit (48)

Vierailija

Samaa mietin, kuin nro 3. Meikkaus on ok, mutta tekoripset ei? Kulmien piirtäminen ei herätä mitään ihmetystä, mutta kestopigmentointia kauhistellaan? Ihan naurettavaa kaksinaismoralismia. Niin kauan, kun ei terveydellä leikitä, kukin tehköön ulkonäölleen mitä itse haluaa.

Vierailija

Miksi joku haluaa feikiltä näyttävät silikonit, turbohuulet, perseimplantit, hiustenpidennyksen, botoxit naamaan jne? Because they can.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Samaa mietin, kuin nro 3. Meikkaus on ok, mutta tekoripset ei? Kulmien piirtäminen ei herätä mitään ihmetystä, mutta kestopigmentointia kauhistellaan? Ihan naurettavaa kaksinaismoralismia. Niin kauan, kun ei terveydellä leikitä, kukin tehköön ulkonäölleen mitä itse haluaa.

Tekoripset ovat ok (kuten muukin ulkonäönmuokkaus) mutta miksi niiden pitää olla tuollaiset rumat överit?

AP

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tekoripset ovat ok (kuten muukin ulkonäönmuokkaus) mutta miksi niiden pitää olla tuollaiset rumat överit?

AP

Makuasia. Ripsien omistajan mielestä ne varmaan ovat huippu-upeat.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

AP

Sehän on vain SINUN mielipide, että ne ovat rumat ja överit. Ja jos ihan tarkkoja ollaan, niin ne ovat minustakin, mutta onko ko. naisen tavoite toteuttaa minun kauneusihanteita? Tuskinpa vaan, joten puolestani saa ottaa vaikka metriset pidennykset. Mielipiteeni pidän sitten ihan omana tietonani.

Vierailija

Hyi vittu.liika on liikaa ja tuo on niin wt tyyliä. Monella punottaakin silmät ja siinä vaiheessa pitäis osata lopettaa noiden ottaminen! Järkyttävä tuo jolla kauhea luomi heti silmien alla. Tosi fiksun näköistä

Vierailija

Noi on kyllä rumat. Eivät mielestäni sovi henkilön silmien muotoon. Sitten huomioni kiinnittyi kulmakarvoihin. Ripsiin on kyllä panostettu, mutta kulmakarvat villiintyneen ja ruokkoamattoman näköiset. Jotenkin riitelevät ripsien kanssa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat