Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joku haluaa tällaiset järjettömät viuhkat "ripsiksi"?

Vierailija
25.11.2015 |

https://instagram.com/p/47UkFjMYjF/

Noista näkee kilometrin päähän etteivät ole omat.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumat kieltämättä.

Vierailija
2/48 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö pälli tajua, ettei kukaan haluakaan niiden näyttävän aidoilta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niiden kuulukaan näyttää omilta. Miksi kukaan haluaa käyttää esim mustaa huulipunaa, eihän se näytä aidolta :O

Vierailija
4/48 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auts... Nuo kynnetkin ovat muodoiltaan ja pituuksiltaan hirveät :s

Vierailija
5/48 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin, kuin nro 3. Meikkaus on ok, mutta tekoripset ei? Kulmien piirtäminen ei herätä mitään ihmetystä, mutta kestopigmentointia kauhistellaan? Ihan naurettavaa kaksinaismoralismia. Niin kauan, kun ei terveydellä leikitä, kukin tehköön ulkonäölleen mitä itse haluaa.

Vierailija
6/48 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pahannäköinen punoitus luomilla..allerginen reaktio? :O

Vierailija
7/48 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku haluaa feikiltä näyttävät silikonit, turbohuulet, perseimplantit, hiustenpidennyksen, botoxit naamaan jne? Because they can.

Vierailija
8/48 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki perustuu huomionhakuisuuteen, eli huomiohuoraamista kybällä. 

kato mua, kato mua, kato mua.  @-@

Vierailija
9/48 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mietin, kuin nro 3. Meikkaus on ok, mutta tekoripset ei? Kulmien piirtäminen ei herätä mitään ihmetystä, mutta kestopigmentointia kauhistellaan? Ihan naurettavaa kaksinaismoralismia. Niin kauan, kun ei terveydellä leikitä, kukin tehköön ulkonäölleen mitä itse haluaa.

Tekoripset ovat ok (kuten muukin ulkonäönmuokkaus) mutta miksi niiden pitää olla tuollaiset rumat överit?

AP

Vierailija
10/48 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekoripset ovat ok (kuten muukin ulkonäönmuokkaus) mutta miksi niiden pitää olla tuollaiset rumat överit?

AP

Makuasia. Ripsien omistajan mielestä ne varmaan ovat huippu-upeat.

Vierailija
11/48 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Sehän on vain SINUN mielipide, että ne ovat rumat ja överit. Ja jos ihan tarkkoja ollaan, niin ne ovat minustakin, mutta onko ko. naisen tavoite toteuttaa minun kauneusihanteita? Tuskinpa vaan, joten puolestani saa ottaa vaikka metriset pidennykset. Mielipiteeni pidän sitten ihan omana tietonani.

Vierailija
12/48 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset ovat niin kauneudentajuisia.

Vierailija
13/48 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi vittu.liika on liikaa ja tuo on niin wt tyyliä. Monella punottaakin silmät ja siinä vaiheessa pitäis osata lopettaa noiden ottaminen! Järkyttävä tuo jolla kauhea luomi heti silmien alla. Tosi fiksun näköistä

Vierailija
14/48 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi on kyllä rumat. Eivät mielestäni sovi henkilön silmien muotoon. Sitten huomioni kiinnittyi kulmakarvoihin. Ripsiin on kyllä panostettu, mutta kulmakarvat villiintyneen ja ruokkoamattoman näköiset. Jotenkin riitelevät ripsien kanssa.

Vierailija
15/48 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah!! On kyllä melkoinen kontrasti ylä- ja alaripsien välillä! Näyttää todella naurettavalta : D

Vierailija
16/48 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee joskus ripsienpidennyksistä tämä mieleen:

http://bugguide.net/images/cache/AL0/ZTL/AL0ZTLQZNL5RFZIRFZ0RRH8RQH4RAL…

Samaa näköä on

Vierailija
17/48 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.instagram.com/p/-Jo4lmsYll/

Katsokaa nyt tätäkin.. Ei tajua et on allerginen ja pahasti!

Vierailija
18/48 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä jo jäätävät :D :D

Vierailija
19/48 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveydellä kyllä näiden kanssa leikitään:

http://www.hyvaterveys.fi/artikkeli/terveys/allergiaa_ripsienpidennyksi…

http://yle.fi/uutiset/rakennekynsien_ja_ripsipidennysten_aiheuttamien_a…

Naiset, jotka meikkaavat kevyesti, ovat mielestäni kauniimpia kuin lisukkeilla runsaasti koristellut. Moni on kaunis ilman meikkiäkin.

Vierailija
20/48 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo on kyllä aika kamalat

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan