Millä perusteella miehesi valitsee, minne kassalle menee?

Vierailija

Mun mies menee sinne kassalle, missäon lyhyin jono.

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Siihen jonoon, jossa ei ole vanhuksia eikä ylipukeutuneita keski-ikäisiä naisia. Siis jonoon, joka on mahdollisimman tavisvoittoinen. Siinä jonossa maksetaan ostokset eikä sönkötetä ja sähelletä.

Vierailija

Mun mies laskelmoi ostosten määrää ja jonon pituutta, joskus pidemmässä jonossa on ihmisillä todella pienet ostokset ja se menee paljon nopeammin kuin lyhyt jono jossa kärrykaupalla ostoksia. Jos on jonot yhtä pitkiä ja ostoksiakin suunnilleen samanverran, valitsee sen missä ei ole vanhuksia.

Ja meillä homma menee aina niin, että hän sanoo toisen kassan ja minä toisen ja jos mennään minun valitsemaani kassaan, niin se miehen kassa on aina nopeampi. Mä en osaa punnita asioiden välillä, siis jonon pituus ja ostosten määrä.

Vierailija

Jos on isot ostokset niin katsoo lyhyimmän jossa muilla mahdillisimman pienet ostokset. Jos on itsellä nopeat ostokset niin sitten valkkaa lähimmistä silmävaraisesti lyhyemmän.

Vierailija

Asun vanhustentalon vieressä ja olen oppinut, että lähikaupassa on ihan sama minkä jonon valitset, niin voi kestää. Olen kerran kuunnellut mummon jaaritelua 10min jostain vihanneksesta ja punnitsemiseen liittyvistä seikoista. Nykyään pitää myös arvioida paketinnoutajat erikseen, koska paketteja etsitään kauan ja hartaasti. Myyjä voi myös olla pihalla jne.. Pelkkää lottoa.

Kerran olen joutunut tavarat jättämään kärryyn, olisin muuten myöhästynyt tärkeästä tapaamisesta.

Vierailija

Lyhimmälle/ jossa vähiten ostoksia. Myös sellasia kassoja välttää, jos joku on ostamassa paljon vaatteita marketista (menee ikuisuuus kun kassa taittelee vaatteita ja poistaa hälyttimiä). Jos on joku tympeäksi tiedetty kassa niin saattaa mennä sen kivemman kassalle, jos ei oo kassajonossa juuri eroa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat