Miten kieltäytyä herkuista kohteliaasti

Vierailija

Otsikko kertoo... Olen nuori ja hoikka, en halua, että minua luullaan anorektikoksi, mutta en myöskään halua syödä mitään herkkuja, koska niistä tulee paha olo.

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Jos on sukulaisvierailulla ja henkilö on itse leiponut vaivalla esimerkiksi kakun niin tuntuu aika ilkeältä sanoa:" En mä halua kun tulee paha olo"

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi käydä lääkärissä tutkituttamassa tuo paha olo.

Jotkut ovat herkempiä sokerille kuin toiset...

Vierailija

Miten kieltäytyä ruoasts ylipäätään? Vaikuttamatta nirsolta, "ei tolle mikään kelpaa"
"Ei kiitos" harvoin riittää, jatketaan tuputtamista kunnes ottaa vähän jotain, ja sitten tuputetaan lisää.. Kytätään mitä ottaa ja minkä verran

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos on sukulaisvierailulla ja henkilö on itse leiponut vaivalla esimerkiksi kakun niin tuntuu aika ilkeältä sanoa:" En mä halua kun tulee paha olo"

Ei niin mutta voi pikaksen auttaa jos aloittaa kiittämällä vaivannäöstä ja kehumalla joko tuotetta tai henkilöä, ennen kuin kieltäytyy selityksellä. Silti on tilanteita jossa on mahdotonta olla loukkaamatta tai syömättä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kerro, että laihdutat. Ja että tavoitepainosi on pituus miinus 130.

Joo hahaha olen jo pituus miinus 115, enää siis 15kg... No ei vais, stressaa vaan etukäteen kaikki ruoasta kieltäytymistilanteet, kun kaikki alkaa sitten kysellä:"Miksi et ota?" "Maista nyt" jne...enkä halua edes maistaa, koska siitä seuraa koko loppupäivän kestävä huono olo...

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat