Työtön --- miksi?

Vierailija

Oletko miettinyt, miksi juuri sinä jouduit työttömäksi? Oletko hankala työntekijä tai olit toistaitoinen? Sinusta yksinkertaisesti haluttiin eroon? Joka tapauksessa valinta osui sinuun eikä kollegaan, joka sai jäädä. Miksi? Ole rehellinen. Löytyykö syy peilin edestä?

Kommentit (9)

Vierailija

Ei löydy. Tai no, miten sen nyt ottaa. Meiltä sai fudut kaikki, jotka eivät suostuneet muuttamaan satojen kilometrien päähän pienemmällä palkalla. Ei kyllä kaduta siinä mielessä pätkääkään.

Vierailija

Jäin itse pois töistä. Minulla on tutkinto, jolla saa helposti hyväpalkkaisia töitä mutta tietäen Suomen verotuksen ja koulutettujen heikot palkat, laskeskelin että olen onnellisempi kun en käy töissä.

Nyt viiden vuoden jälkeen voin todeta olleeni oikeassa. Tälläkin hetkellä olen matkustamassa lämpimässä maassa siinä missä sinä ja muut työn orjat heräätte joka arkipäivä klo 7 ja ajatte ruuhkassa töihin. Elän todella onnellista ja vapaata elämää! Kun tätä kerran on maistanut, on lähes mahdotonta enää alkaa työnantajan orjaksi. Kokeile niin yllätyt!

kokemusta

Ei, oma valinta keskittyä perheeseen. Yhteiskunnassa on tietyt pelisäännöt ja jokaisella on oikeus perhevapaisiin. Työmarkkinoilla sitä ei valitettavasti aina ymmärretä.

Vierailija

Ei yhtään työkokemusta (paitsi harjoittelut koulun kautta), ei oman alan töitä lähimaillakaan, en halua puhelinmyyjäksi, siivoojaksi yms, olen semisti epäsosiaalinen, en jaksa hakea perinpohjaisesti (n.3-5 hakemusta laitan kuukaudessa)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat