Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
kuinka paljon reilu 2,5-vuotiaan pitäisi viihtyä itsekseen, omissa leikeissään?
Kommentit (3)
Riippuu varmaankin lapsen luonteesta. Meidän 2,5-vuotias ei juuri itsekseen leiki.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Leikkii päiväkodissa muiden lasten kanssa ja kotona useimmiten yksin, välillä isän kanssa. Itse harvoin leikin poikani kanssa, mutta luen silloin tällöin tai esim. opastan maalaamisessa.
Alue: Aihe vapaa
jos on yksin kotona äidin kansa, tuskin mitään leikkii, vaan jäljittelee kotitöitä, ja muuta mitä on nähnyt tehtävän.