Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teille huudettu synnyksen aikana?

Vierailija

Hullua kyllä, pelottaa eniten synnytyksessä se että kätilö on kauhean agressiivinen ja huutaa. Jos sattuu niin haluan kyllä ilmaista sen. Luulen että muuten saatan kilahtaa ja huutaa kätilölle takaisin.

Kommentit (8)

Vierailija

Mulla oli siis niin kivuliaat supistukset, että kramppasin. Siksi kätilö läimäytti takamukselle ja ravisteli mua hetken. Kyllä siinä kramppi laukes, ihan silkasta hämmästyksestä. T:1

Sitruunapippuri
Seuraa 
Liittynyt23.11.2015

Ei huudettu enkä ole huutanut itsekään. Varmaan vähän ihmisestä kiinni se huutaminen synnyttäjälläkin. Itse en osaa edes käsittää miten jollain on siinä kohtaa voimia huutaa kun itseä sattui niin paljon, että ei olisi mitenkään pystynyt huutamaan. Itse siis jähmetyn kivusta.

Vierailija

Ei huutanut. Itse kyllä huusin. Supistusten välissä on taukoja, jolloin en huutanut, ja silloin kätilöt saivat puheenvuoron :)

Vierailija

Mulla oli asiallinen, n. viiskymppinen kätilö, oli hyvä ja taitava eikä huutanut. Antoi mun huutaa tarvittaessa. En kuitenkaan ihan kauheesti huutanut, lähinnä vaikeroin ja kiroilin.

Vierailija

Minun kätilö ei nyt varsinaisesti huutanut, mutta käski kyllä hyvin kovalla äänellä PONNISTAMAAN NYT. Mikä tietysti oli vain hyvä asia. minä tyttö kun tein työtä käskettyä ja saatiin vauva onnellisesti maailmaan.

Vierailija

Anestesialääkäri korotti ääntään, kun epiduraalia laittaessa en pystynyt olemaan paikoillani (joo, tuli kipeä supistus). Sinänsä ok, koska tökitään neulalla vaaralliseen paikkaan, mutta ei ois ihan niin vittumaiselta tarvinnut kuulostaa. Ihan tahallani en siinä heilunut...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat