Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Varattujen miesten iskuyritykset baarissa

Vierailija

Taas tuli viikonloppuna varatut miehet iskemään.
Herää kysymys, että senkö takia varattujen tarttee sinne mennä, vierasta etsimään?
Ja naiset sinisilmäisinä uskoo, ettei se mun kullanmuru ainakaan vieraita iske. Ihan vaan kavereiden kanssa menee sinne baariin pitämään hauskaa.
Niin varmaan. Uskokoon ken haluaa.

Kommentit (11)

Vierailija

Miehelläni on ihan lupa käydä vieraissa. Minulle on ihan sama runkkaako hän johonkin naiseen vai vessapaperiin. Jokaisella on oikeus seksuaalisen vapauteen. 

Vierailija

Kuka itseään arvostava käy baareissa?! :D Sehän nimenomaan on paikka jossa heikompi aines kohtaavat toisensa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kuka itseään arvostava käy baareissa?! :D Sehän nimenomaan on paikka jossa heikompi aines kohtaavat toisensa.

Sinulle tulee yllätyksenä, mutta osa aikuisista tasokkaistakin ihmisistä voi joskus käydä baareissa. Sillä kun on eroa käykö lähiräkälässä vai kaupungin kalleimmassa ja hienoimmassa istumapaikassa...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miehelläni on ihan lupa käydä vieraissa. Minulle on ihan sama runkkaako hän johonkin naiseen vai vessapaperiin. Jokaisella on oikeus seksuaalisen vapauteen. 

Okei... Käyt varmaan sitten itsekin runkkaamassa itseäsi vieraisiin? Muussa tapauksessa en ymmärrä noin välinpitämätöntä asennetta, koska sen luulisi heijastuvan muuhunkin elämään.

Vierailija

Näinhän se on. Mun ystäväpiirissä melkein kaikista miehistä paljastui tollaista kun oltiin päälle parikymppisiä- nyt kaikki ovat lapsiperheitä eikä tuollaista kai enää pahemmin tapahdu...

Vierailija

Joo yks rengastettu mies selitti kuinka avokki oli jääny kotiin hoitamaan vauvaa, kun mies oli lähteny firman pikkujouluihin. Sitten alkoi kourimaan. Ei ollut niin kivannäköinen että olisin kotiini vienyt. Parhaat yhden yön jutut on kuitenkin olleet varattuja.

Vierailija

Sä sitten oletat, että kaikki varatut ovat pettureita.Onhan se logiikkaa tuokin.Mätäpaiseita on kaikissa ihmisryhmissä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Okei... Käyt varmaan sitten itsekin runkkaamassa itseäsi vieraisiin? Muussa tapauksessa en ymmärrä noin välinpitämätöntä asennetta, koska sen luulisi heijastuvan muuhunkin elämään.

Seksi ei voisi vähempää kiinnostaa niin siksi miehellä tämä vapaus. Eli meillä on molemmilla oma seksuaalinen vapautemme!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Sinulle tulee yllätyksenä, mutta osa aikuisista tasokkaistakin ihmisistä voi joskus käydä baareissa. Sillä kun on eroa käykö lähiräkälässä vai kaupungin kalleimmassa ja hienoimmassa istumapaikassa...

Onko suomessa muka joku tälläinen paikka?! :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Onko suomessa muka joku tälläinen paikka?! :D

WT-ihmisille tulee yllätyksenä, että baarissa voi käydä juomassa pari juomaa sivistyneesti ja asiallisesti :)

Ei tarvitsekaan heilua umpihumalassa tuhannen halpiskaljan jälkeen :o Woow, mitä uutta infoa! :o

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat