Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anoppi ei koskaan totu minuun.t.ammattivalittaja

Vierailija

Ei vaikka olen ollut mieheni kanssa jo 10v. Ei totu siihen etten käy töissä.

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

Sama täällä. En suostu anopin sätkynukeksi. Pidän oman pääni ja laadin itse omat aikatauluni, siksi välit ovatkin huomattavasti viilentyneet vuosien varrella. Anoppi on vaativa päällepäsmäri, kaiken pitäisi mennä hänen suunnitelmiensa mukaan. Ei vaan onnistu, en myöskään jää sen kanssa kinaamaan. Parasta on pitää tarpeeksi etäisyyttä, ettei jouduta törmäyskurssille. Ollaan kummatkin aika voimakastahtoisia ihmisiä.

Vierailija

Miksi pitäisikään tottua? En tunne teitä, mutta silti mun käy välillä sääliksi miehesi, joka joutuu tekemään pitkää päivää elättääkseen perheensä. Jos miehesi olisi oma poikani, säälisin vieläkin enemmän. Sikäli arvostan sinua, että teillä ei ole kuin yksi lapsi. Joku toinen nainen olisi pyöräyttänyt tuohon tilanteeseen 3-5 lasta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisikään tottua? En tunne teitä, mutta silti mun käy välillä sääliksi miehesi, joka joutuu tekemään pitkää päivää elättääkseen perheensä. Jos miehesi olisi oma poikani, säälisin vieläkin enemmän. Sikäli arvostan sinua, että teillä ei ole kuin yksi lapsi. Joku toinen nainen olisi pyöräyttänyt tuohon tilanteeseen 3-5 lasta.
Mieheni tekisi varmasti pitkää päivää vaikka olisi ihan toisenlainen vaimokin. Olen minäkin tähän perheeseen rahaa tuonut.ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni tekisi varmasti pitkää päivää vaikka olisi ihan toisenlainen vaimokin. Olen minäkin tähän perheeseen rahaa tuonut.ap

Ehkäpä anoppisi ei tiedä, että miehesi tekisi joka tapauksessa pitkää työpäivää. Nythän hänen on oikeastaan pakko, koska sinulla ei ole tuloja.

Vierailija

Monet anopit näkevät pojissaan vain hyvää. Miniät aiheuttavat ongelmia, eivät osaa kasvattaa lapsia, tuhlaavat kaikki rahat, tekevät vääränlaista ruokaa, eivät anna miehen nukkua ja PAKOTTAVAT miehen olemaan omien lasten kanssa jne.
Mulla on hyvät välit anopin kanssa, mutta aina olen syypää kaikkeen, vaikka mitään ongelmia ei oikeasti edes olisi.

Vierailija

En minäkään siedä anoppiani. Epäoikeudenmukainen ja tunnekylmä golgatanolga koko akka mutta rahakas, joten pitää teeskennellä ystävällistä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä anoppisi ei tiedä, että miehesi tekisi joka tapauksessa pitkää työpäivää. Nythän hänen on oikeastaan pakko, koska sinulla ei ole tuloja.

Ei ole pakko noin paljon töitä tehdä,isänsä teki aikanaan yhtä paljon ellei enemmän vielä töitä vaikka anoppi oli hyväpalkkaisessa työssä.ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sinä olet surullisin ja onnettomin ihminen minkä tiedät. Toivottavasi et ole oikeasti olemassa vaan trolli.
Olen ihan oikeasti olemassa.ap

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat