Onko Suomalaisella miehellä mahkuja Japanilaiseen tai Etelä-Korealaiseen tyttöystävään?

Vierailija

Thaimaalaiseen kyllä, mutta he tuppaavat olemaan rahan perään. Minua jotenkin viehättää itä-aasialaiset piirteet erityisen paljon, mutta en tunne kulttuuria kovin hyvin.

M28, DI

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Japanissa pohjois-eurooppalainen (pohjoismaat, saksa, britit) valkoihoinen mies kuulemnna vetää naisia puoleensa kuin magneetti. Ei kai tarvitse kuin valita tiukin. Koreasta en tiedä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No on varmasti mahkuja, mutta rahan perään hekin tuppaavat olemaan..

Ainahan naiset rahan perässä juoksee. Yhtä paljon ne suomessakin on rahan perään kuin aasiassa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos ottaa rahakkaan bisnesnaisen Seoulista?

Vierailija

Vähän hassu kysymys - eiköhään kultuurien välisiä avioliittoja ole lähes kaikkien kultuurien välillä. Olen itse ollut vaihdossa korealaisessa ns huippuyliopistossa (menestyi ranking-listoilla, mutta ei tuo nyt erilainen ollut) ja voin sanoa, etten ole koskaan saanut naisilta niin paljon huomioita kuin siellä. 

Minulla oli tyttöystävä odottamassa Suomessa, joten en testannut miten pitkälle suosio olisi vienyt, mutta vaikea uskoa, että tyttöystävän saaminen olisi ollut mahdotonta. 

Rahan perässä voi olla kuka tahansa, mutta Koreassakin on kasvava hyvin koulutettujen naisten joukko, joille suomalainen mahdollisuus yhdistää perhe ja työ voisi olla todella houkutteleva - tai näin minulle ainakin kerrottiin. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ainahan naiset rahan perässä juoksee. Yhtä paljon ne suomessakin on rahan perään kuin aasiassa.

En kiellä mutta väitän kuitenkin että eri mittakaavassa liikutaan.

Suosittelen käymään ja mahd. olemaan pitempäänkin ko. maissa niin näet miten materialistinen kulttuuri sielläpäin on.

Kaverilla japanilainen vaimo

On todellakin mahkuja. Keskiverto suomiäijä on Japanissa helposti komea ja lisäksi hyvässä maineessa. Toisaalta se ei ole mikään stereotyyppinen legenda, että massi meinaa Japanissa mimmeille todella paljon.   

Jos naimisiin tahdot niin varoituksena vaan, että tytön vanhempien voi olla vaikea niellä vaaleaa "gaijinia" ja vielä vähemmän ajatusta, että asuisitte Suomessa. Kaverini on ollut naimisissa jo kuusi vuotta ja on sanoo, että välillä siitä tuntuu asia olevan hankala appivanhemmille vieläkin. Helpotti kuulemma huomattavasti kun eka lapsi sattui olemaan poika ja osaa nyt japania yhtä hyvin kuin Suomea.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Hypergamian näkee ihan tilastoista, joten ei se rahan perässä juokseminen suomalaisille mitään vierasta ole.

Vierailija

Surullisia nämä AP:n kaltaiset miehet. Tai no, minkäs sille mahtaa jos on syntynyt mikropeniksen kanssa ja pitää vinosilmään tyytyä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mitä jos ottaa rahakkaan bisnesnaisen Seoulista?

Saat silti ostella lahjaksi merkkilaukkuja ja kultakoruja tai muuten olet epäkelpo.

Kyse ei ole siitä että naiset ko. maissa olisivat köyhiä, vaan jostain ihan muusta.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat