Epäilen, että mieheni pettää

Vierailija

Olemme vielä aika nuoria, mies 24v, minä 23v. Elokuussa syntyi ensimmäinen lapsemme. Miehen haluttomuudesta johtuen harrastamme seksiä suunnilleen 2-3 kertaa kuussa. Näin oli myös jo raskausaikana. Hän myös suuttuu todella herkästi jos häiritsen häntä ns. "väärään aikaan. " Esim. jos työpäivän jälkeen soittelen hänelle n. klo viiden aikoihin että ootkos jo tulossa kotiin, kun vauvakin on huutanut miltei koko päivän. Hän alkaa huutamaan, että kuinka kehtaan epäillä häntä pettämisestä. Okei, ei ehkä pitäisi soitella, mutta välillä on vain raskasta olla koko päivä vauvan kanssa yksin ja sitä odottaa, että tulispa se toinen jo pian kotiin. Mies ei kuitenkaan millään usko, kun yritän selittää, että ei, en epäile häntä pettämisestä vaan jatkaa huutamistaan kuinka voin olla niin vainoharhainen. Olenkin alkanut miettiä, että olisiko sitten syytä. Muutenkin hän on käytökseltään todella kylmä ja välinpitämätön, jopa ilkeä. Mielipiteitä?

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

"Epäilen, että mieheni pettää... Mies ei kuitenkaan millään usko, kun yritän selittää, että ei, en epäile häntä pettämisestä" Siis epäiletkö vai etkö epäile?

Vierailija

Samaa mieltä ykkösen kanssa. Mies saattaa olla tajunnut ajatuksesi. Toinen vaihtoehto on, että olet lisännyt yhteydenpitoa ihan älyttömästi vauvan tulon jälkeen ja mies pitää tätä mustasukkaisuutena.

Vierailija

"Muutenkin hän on käytökseltään todella kylmä ja välinpitämätön, jopa ilkeä. Mielipiteitä?"

Ja teit lapsen hänen kanssaan koska? 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
"Epäilen, että mieheni pettää... Mies ei kuitenkaan millään usko, kun yritän selittää, että ei, en epäile häntä pettämisestä" Siis epäiletkö vai etkö epäile?

En aluksi epäillyt, mutta nyt olen alkanut miettimään, että olisiko sitten syytä. Eli tällä hetkellä kyllä epäilen.

Vierailija

No on kyllä outoa... Ootko sanonut että soittelet siksi ettet jaksa enää vauvan kanssa yksin tms?

Kyllä mä voin ihan myöntää, että munki miehen puhelin alkoi piristä siinä neljän jälkeen :D päivät meni niiin hitaasti vauva-aikana! Ja jos minuutin myöhästyi niin suutuin. En minkään epäilyn takia, vaan koska kaipasin juttuseuraksi. Ei mun mies mitään suuttunut... Nauroi tai sanoi että lähtee heti kun pääsee.

Vierailija

Mä olen sitä mieltä, että jos syytöksiin vastaa suuttumalla, on syyllinen. Asia on tietysti eri, jos pettämisestä keskustellaan harva se päivä, sellaisesta menee hermo kenellä tahansa.
Mistään soittelusta milloin tulet kotiin ei pidä suuttua ja alkaa huutaen vakuuttaa ettei ole pettämässä. Takuuvarmasti on tai ainakin harkitsee asiaa.
Sun miehesi kuulostaa muutenkin niin kusipäältä, että ihmettelen miksi olet hänen kanssaan?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
"Muutenkin hän on käytökseltään todella kylmä ja välinpitämätön, jopa ilkeä. Mielipiteitä?"

Ja teit lapsen hänen kanssaan koska? 

Lapsi ei ollut suunniteltu ja aborttiin minusta ei ollut. Ap

Vierailija

Siis mitä vittua?! Eikö sun mies tule edes kotiin auttamaan vauvan kanssa töiden jälkeen? Ja huutaa ja kiukuttelee kun soitat? Sinuna jättäisin tuollaisen lussukan ja etsisin itselleni miehen! (Tai olisin sinkku) turha sun on yhna olemista pelätä, taitaa olla samanlaista kuin nytkin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä olen sitä mieltä, että jos syytöksiin vastaa suuttumalla, on syyllinen. Asia on tietysti eri, jos pettämisestä keskustellaan harva se päivä, sellaisesta menee hermo kenellä tahansa.
Mistään soittelusta milloin tulet kotiin ei pidä suuttua ja alkaa huutaen vakuuttaa ettei ole pettämässä. Takuuvarmasti on tai ainakin harkitsee asiaa.
Sun miehesi kuulostaa muutenkin niin kusipäältä, että ihmettelen miksi olet hänen kanssaan?

Kusipää se onkin, ainakin joskus. Olen kyllä keskustellut monta kertaa erosta, mutta mies ei halua erota. Voisin tietty aina vaan vaikka jättää sen, mutta sitä en ole saanut tehtyä, kun alan kuitenkin aina miettimään mitä kaikkia hyviä puolia siinä on. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kusipää se onkin, ainakin joskus. Olen kyllä keskustellut monta kertaa erosta, mutta mies ei halua erota. Voisin tietty aina vaan vaikka jättää sen, mutta sitä en ole saanut tehtyä, kun alan kuitenkin aina miettimään mitä kaikkia hyviä puolia siinä on. Ap

Niitä hyviä puolia löytyy myös pienemmillä huonoilla puolilla. Älä tyydy lussukkaan!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Siis mitä vittua?! Eikö sun mies tule edes kotiin auttamaan vauvan kanssa töiden jälkeen? Ja huutaa ja kiukuttelee kun soitat? Sinuna jättäisin tuollaisen lussukan ja etsisin itselleni miehen! (Tai olisin sinkku) turha sun on yhna olemista pelätä, taitaa olla samanlaista kuin nytkin.

Kyllä se tulee töistä aina suoraan kotiin, mutta se on sähköasentaja, joten työpäivä saattaa joskus venyä pitkäksi, kun eihän mitään aloitettua sähköhommaa voi kesken jättää vaan se on aina tehtävä loppuun.

Vierailija

Kuulostat tervepäiseltä, etkä mustasukkaiselta epäilijältä, niin todennäköisesti sun vaistot on oikeassa. Itse luotin mieheeni 99 prosenttisesti ja mun vaisto kyllä kertoi kun miehellä oli vipinää muualla.
Onko miehes muuttanut tapojaan viime aikoina?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat