Mitä sanoa idiooteille koiranomistajille? (Pitää koiria vapaana)

Vierailija

Täällä missä nyt asun todella monet pitää koiriaan vapaana ja ihan taajamaalueella ollaan. Sehän on laitonta. Tulee päivässä ainakin pari vastaan jotkaa pitää koiraansa vapaana. Toissapäivänä kävi mahdollusesti uhkaava tilanne kun joku ämmä taas piti koiriaan vapaana (2) ja sitten ne sieltä juoksi täyttä häkää mun koiran luo ja alko haukkumaan ja murisemaan eikä kuunnellu omistajaansa ollenkaan. Alko jo pelottaa. Sittenkun se viimein sai ne koirat kiinni sano vaan "joo sori en huomanu teit yhtään tuolta" ja minä en saanu sanaa suusta >:(. Mitä sanon nyt tulevaisuudessa kun näitä urpoja tulee lenkkipolulla vastaan?

Kommentit (5)

Vierailija

No sanot että pelkäät koiria ja varsinkin jos ovat irti ja kysy että eikö ne pitäisi olla kiinni ja miksi ei ollut.

(vaikuttaa vähän eilisen provon lieveenetyltä versiolta)

Vierailija

Mulla on aina purkki tai pet corrector mukana, häädän kaikki irtokoirat tylysti pois. Sanon omistajille, että mun koiralla on nenäpunkki / kennelyskä / kirppuja / kapi tms .

Vierailija

Olen kerran huutanut kaikki kirosanat läpi, kun naapurin koirat hyökkäsivät omalta takapihaltaan (ei aitaa, koirat irti) meidän koiran kimppuun, kun kävelimme tiellä heidän talonsa ohi. Ei käynyt onneksi mitään minulle tai koiralle, mutta kyllä säikäytti ja raivostutti!

Ihan siis nätistikin voi sanoa irti juoksevasta koirasta, että (etenkään yleisellä lenkkipolulla) ei pitäisi pitää koiraa irti, mutta jos tilanne on potentiaalisesti vaarallinen, niin mielestäni voi sanoa ihan suoraan mitä ajattelee.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat