Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten keskustelu naisen kanssa pitäisi aloittaa?

Vierailija

Kokeilin lauantaina muutamaa lähestymistapaa.

1) "Moi, mitähän kello on?" --"Et yhtään parepaa keksinyt?" (kääntyi ja käveli pois)

2) "Mitäs neito?" --"Mitäs tässä, jatka matkaa" (kyllästyneen näköisenä odotti että poistun)

3) "Onko kukaan sanonut että sulla on ihanan siniset silmät?" --"Joo kuulen siitä jatkuvasti ja äitini on simpukka kun olen tällainen helmi, mulla on tässä nyt vähän muuta että moi vaan"

4) "Hei, oletko huomannut että täällä on aika oudun väriset verhot" --"Paljon kiinnosta jotku vitun verhot täällä"

Ei oikein onnistunut... Melkein autolla ajokunnossa ja mielestäni olen ihan ok näköinen. Ensi pikkujoulussa sitten taas uusi yritys.

Sivut

Kommentit (57)

Vierailija

Vastauksista päätellet onnistuit valitsemaan naisia, joita ei saisi kiinnostumaan mikään aloitus. Kannattaa miettiä kohderyhmää enemmän kuin aloitusta.

Vierailija

En minäkään noihin vastaisi, ihan paskoja aloituksia :-D Te miehet haluatte oikeasti turmella mahdollisuudet naisiin heti ensimmäisellä lainilla, mistä johtuu?

2) kohdassa on jo yritystä, mutta senkin pilaa tuollainen "neito" -termi, joka kertoo vaan siitä että mies on joku epätoivoinen sarjaiskijä kun moinen sana on täytynyt ottaa edes käyttöön. Joka muuten tulee mieleen noista kaikista muistakin lauseista.

Vinkkinä miehille: mulle toimii ihan normaalit: moi, mitä kuuluu, jne. Jos olet suht selvä ja asiallinen, niin sillä nostat osakkeesi jo 80 % muita iskijöitä korkeammalle.

Vierailija

Ai kamala mitä ihmisiä on sattunut kohdalle!

Jokainen aloitus olis mulle ollut ihan tarpeeksi hyvä. Ei sillä ole niinkään väliä, että mitä aluksi sanoo. Siitähän sitä voi sitten lähteä paremmin tutustuun juttelemalla enemmän.

Mun mielestä siis ihan hyviä kaikki. Sattunut vain tosi tökeröitä naisia kohdalle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vaikka samalla tavalla kuin miesten kanssa.
Onpas hieno urheiluauto. Paljonkohan on hevosvoimia?

efef

Ensin luodaan vaikutelma auktoriteetista, vallasta ja varallisuudesta. Pukeutuminen, käytös jne. Sitten saa puhua melkein mitä sattuu ja riittää kun jaksaa hymyillä kun nainen nauraa jutuillesi. Hampaat pitää sitten näkyä hymyssä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ai kamala mitä ihmisiä on sattunut kohdalle!

Jokainen aloitus olis mulle ollut ihan tarpeeksi hyvä. Ei sillä ole niinkään väliä, että mitä aluksi sanoo. Siitähän sitä voi sitten lähteä paremmin tutustuun juttelemalla enemmän.

Mun mielestä siis ihan hyviä kaikki. Sattunut vain tosi tökeröitä naisia kohdalle.

On sillä väliä mitä mies sanoo. Älä nyt yritä naisena entisestään torpedoida ap:n mahdollisuuksia kun selkeästi ei toimi :o

Mitä luultavimmin ap valitsee baarin halutuimpia/kauneimpia naisia, joten tästä syystä noi lauseet ei vaan toimi. Kannattaa muuttaa joko iskukohteita tai sitten keskittyä iskemistyyliin enemmän.

Vierailija

Sillä on väliä miten lähestyy. Jos nainen huomaa, että tulet nimenomaan iskemään häntä alkaa ahdistus ja menee lukkoon. Pitää niinkuin ohimennen avata juttua ettei mene toisen henkilökohtaiselle alueelle liikaa. Aiheella ei niin ole väliä kunhan ei nyt mitään hävyttömyyksiä ala laukomaan.

Vierailija

Käsittämätöntä, että naiset katsoo koko jutun yhden lauseen perusteella?

Iha sama se nyt oikeesti on, vaikka aloittaisi juttelun "Äh, tota niinku toi noi..."

Ensimmäisen "iskurepliikin" jälkeen tulee vielä miljardi lausetta ja ajatusta, mutta kaikki kiteytyy aloituslauseeseen. Onpa typerää!

Vierailija

Olet tietysti valinnut niitä kaikkein kauneimpia, jotka muutenkin saavat hätistellä miehiä ympärillään. Heitä nyt lähinnä kyllästyttää miesten lähestyminen. Esim. minulle perusnätille miesten huomio on piristävää ja harvinaislaatuista, joten yleensä ainakin jään juttelemaan ja olen kiinnostunut tutustumaan, ellei mies ole ihan hirveässä kännissä.

Ps: jätä tuo neito-sana pois. Se on karmiva, tulee mieleen joku kesku-ikäinen setämies puhuttelemassa nuorta tyttöä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat