Kasvissyjät ym.dieetillä olevat ovat ikäviä nyrpistelijöitä muuallakin kuin ruokapöydässä?

Vierailija

Oma havaintoni on, että ovat sietämättömän tarkkoja kaikissa muissakin asioissa ja yhtä rentoja kuin rautakanki. Muutamaa kun ajattelee, niin hyi, tulee kylmät väreet. Naiset nimenomaan kyseessä.

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Itse syön kotona vain kasvisruokaa sekä tilaan ravintolassa kasvisruokaa. Jos kylässä tarjotaan lihaa niin syön sen kuitenkin. Ymmärrän kuitenkin miten monia kasvisruokailijoita voi ärsyttää miten dominoivassa asemassa liha on ja miten paljon sitä tuputetaan. Lihaa ei kuitenkaan tulisi syödä joka päivä.

Vierailija

Ehkä olet vain sattumalta törmännyt tollaisiin nipottajakasvissyöjiin? Itse olen kotona vegaani ja ravintolassa syön kasvisruokaa ja kalaakin, eli en ole niin tiukkis asian suhteen. Esim reissussa pyrin olemaan mahd rento suoan suhteen, ettei muuta (lihaa syövä) matkaseuraa ärsyttäisi. En myöskään ikinä saarnaa elämäntyyliäni muille tai soimaa muiden ruokavalintoja, tästä olen tarkka. Muutenkin koen että olen aika rento tyyppi noin yleensä :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ap on nainen minun makuun. Maistisko täältä mun housuista oikein lihaisa iso lerssi? ;-)

Mistä ihmeestä tiedät että on nainen kyseessä?

Vierailija

Kasvissyöjä ei ole diettillä. Hän vain kieltäytyy lihasta. Mutta ei kai se ihmisestä nirsoa tee, ehkä fiksumman pikemminkin. Kaikkihan tietävät, että lihansyöntiä pitää rajoittaa, mutta eipä tunnu kauhean monella olevan itsekuria tai viitseliäisyyttä toimia.

Itse olen sekasyöjä, mutta minulla on vegaaneja ystävinä ja ovat kyllä kaikkea muuta kuin kireitä nirsoilijoita. Toki heidän ruokavalionsa on välillä haastava ravintoloissa, mutta ei ruokavalio liity luonteenpiirteisiin kyllä mitenkään.

Vierailija

Oma havaintoni on, että lihaa paljon syövät miehet haisevat järkyttävältä. He kun käyvät "asioillaan" vessassa, niin ei pysty kahteen viikkoon siellä kukaan normaalilla hajuaistilla varustettu käymään. Että suosittelen ap:llekin kasvisvoittoista ruokavaliota!

Vierailija

Sinä ap et edes huomaa suurinta osaa kasvissyöjistä, jotka on ihan rentoa porukkaa. Ne ei tee ruuastaan ja syömisistään mitään numeroa, ja jos esim. kutsut heidät kemuihisi, tyytyvät samaan kuin muutkin.

Tunnen monia

Vierailija kirjoitti:
Oma havaintoni on, että ovat sietämättömän tarkkoja kaikissa muissakin asioissa ja yhtä rentoja kuin rautakanki. Muutamaa kun ajattelee, niin hyi, tulee kylmät väreet. Naiset nimenomaan kyseessä.

Kyllähän tyypit, jotka tekee ruokavaliostaan poliittisen kannanoton jota pitää vielä muillekin julistaa, ovat pääsääntöisesti sietämättömiä. Erityisesti kalpeilla ja kireän oloisilla proteiinivajareissaan huokuvilla vegaaneilla huumorintaju on tasan nolla.

Vierailija

Niin millä tavalla kireitä? Kun ei syö lihaa? No sillä tavalla olen kireä ja tiukkapipoinen, en muutenkaan kaupittele arvojani ja myy eniten tarjoavalle :). Mutta en arvostele muiden valintoja, en sanoin enkä ilmein. En edes ajattele, koska muiden valinnat ovat muuden valintoja. Jopa oma mieheni on sekasyöjä, ei haittaa minua. Ihmiset kyllä viihtyvät seurassani ja tykkään hauskojen ja jännien juttujen kertomisesta. Olen varmaan sitten todella ikävää seuraa!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen kasvissyöjä ja en ikinä tee siitä numeroa. Syön mitä pystyn ja sillä siisti. Kasvissyöjän pierut ei muuten haise!

Väärin. Kasvissyöjän hajuaisti ei toimi.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat