Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Väsymys ja itsetuhoiset ajatukset

Vierailija

Olen väsynyt, todella väsynyt koko ajan. Välinpitämätön ja aloitekyvytön. Masentuneeksi en kuitenkaan tunnista itseäni, olen sitäkin ollut useamman kerran elämässäni.

Nyt on kuitenkin ruvennut väsymyksen vuoksi, oletan, tulemaan ajatuksia että olisipa jokin tappava sairaus joka tämän aiheuttaa. Koska en jaksaisi elää, kun ei tämä elämää ole. En kuitenkaan ole siinä mielessä itsetuhoinen että tietoisesti itse tekisin jotain kuoleman eteen. En vain jaksaisi enää.

Olen masennusteni takia hoidossa mielenterveystoimistolla. Olen saanut kuulla ettei lääkäreillä ole minulle enää apua. Olen siis heidän ehdottamiaan lääkityksiä kokeillut ja joutunut lopettamaan joko sivuvaikutusten tai tehottomuuden vuoksi. Terapiassa olen ja se sekä aika ovat parhaiten auttaneet silloisten masennusten yli.

Tämä on aika kestämätöntä, ja vaikka tuntuu fyysiseltä niin epäilen omaa mielenterveyttäni. Loppuisipa tämä olo, ei oikeastaan väliä millä tavalla.

Kommentit (2)

Vierailija

Ja tämä oli vain tällainen avautuminen. Olen ennenkin täällä avautunut. Ei ole oikein muutakaan paikkaa, asioita joita ei oikein läheisille viitsi sanoa. Aiheuttaisi vain turhaa huolta.

Vierailija

No mene lenkille? Tee asioita joista pidät? Ei ne lääkkeet ja lääkärit sinua paranna, sinun pitää tehdä itse jotain sen eteen. Kai sitä nyt väsyy jos istuu vain perse homeessa sisällä eikä tee mitään.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat