Nettikaupoista tilaaminen nyt

Vierailija

Uskaltaakohan nettikaupoista tilata nyt? Esim. Nellyn lasku tulee muistaakseni maksaa kaksi viikkoa siitä kun paketti on lähetetty, mutta mitenkäs nyt jos paketti saapuu vaikka neljän viikon kuluttua? Onko tässä hässäkässä suurempi riski pakettien katoamiselle?

Kommentit (12)

Vierailija

Mä tilasin Nellyltä juuri viime viikon maanantaina paketin, ei ole vieläkään tullut. Tuosta laskutuksesta en tiedä, itse otin laskun vasta tammikuulle.

Vierailija

Riippuu varmaan onko miten kiire saada tavarat. Itse tilasin Lekmeriltä 1,5 viikkoa sitten synttärilahjan kummipojalle ja lämpöpussin meidän vauvalle.

Sain lähetystunnuksen, mutta paketti ei näy liikkuvan eteenpäin. Yleensä tavarat tulleet heiltä noin viidessä päivässä. Synttärit viikonloppuna joten jännitetään tuleeko lahja ajallaan.

Vierailija

Minä tilasin dermoshopista viime viikolla. Yleensä paketi tuodaan kotiovelle max.3 päivän kuluttua, nyt meni reilu viikko. Tuli sentään, kiitos.

Tajusin vasta tilattuani, että toimituksen olisi saanut nopeasti nordpostin kautta, noutopisteitä on kattavasti mm. siwoissa, jne. Toimittavat kotiinkin. En ole ennen tällaista firmaa edes huomioinut.

Vierailija

Minä en ainakaan uskalla tilata. En uskalla riskeerata kalliin ostoksen kanssa, kun se olisi kuitenkin pakko saada jouluksi, tai muuten pitäisi ostaa joku korvaava lahja. Harmi juttu postimyyntifirmiolle. Voi tulla takkiin pahasti.

Vierailija

Just tilasin vaatteita yhdestä nettikaupasta ja kosmetiikkaa toisesta, mutta mulla ei olekaan nyt niin päivän tai edes viikon päälle että milloin ne saan. En usko että paketit minnekään sieltä häviävät, viivästyvät ehkä. En tilaisi sellaisia missä koko homma kaatuu siihen jos ei tule just tiettynä päivänä.

Vierailija

Postin toimittamat voi varmaan viipyäkin. Matkahuollon toimittamat paketit pitäisi kai kulkea ihan normaalisti. Eli tilatkaa sellaisista kaupoista joissa on Matkahuolto toimittajana.

Vierailija

Paketit viivästyvät kyllä, postilta on ilmoitettu että postia ja paketteja on kertynyt jonoon jo suuria määriä ja toimitus jouluksi on epävarmaa. Kannattaa hyödyntää matkahuollon tai postnordin toimituksia. 

Vierailija

Zalandosta tanssiaismekko tyttärelle tulossa. Bileet viikon päästä... Toimittavat kuitenkin ilmeisesti matkahuollolla, koska lähetys näyttäisi liikkuvan, eli toivoa on ja onneksi on plan b. Pitää sit vaan palauttaa se turha mekko.

Varmaan aika paha paikka nettikaupoille nyt, kun on suuri sesonki on kuumimillaan. Menee pikkujoulurättiä ja lahjaostoksia, koristeita, tekstiilejä jne. jne. Moni raahaa luunsa kauppaan.

Tehokkaan ajankohdan valitsivat.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat