Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

3v soitti leikkipuhelun.

Vierailija

Hauska elämänvaihe. Juttua tulee.

"No moikka. Niin sitä mä vaan soitin, että ootko sä takkahuoneessa. Joo. Mäkin voisin tästä kohta lähteä tulemaan sinnepäin. Joo. Otan vaan työkalut mukaan. Voidaan yhdessä korjata se takka. Joo löytyy. Niin joo onko kaveri siellä kans? Joo menee pari viisi minuuttia ja olen siellä. Lähden tästä tulemaan. Käyn vaan ensin pissalla. Niin. Ettei vaan tule pissat housuun. Joo. Nähdään kohta. Moikka."

Pitäisi ottaa nauhalle näitä :)

Kommentit (4)

Vierailija

Voi päätellä, että isä on kunnon timpuri :D

Isällä ei varmaan kuitenkaan tule pissat housuun työn touhussa, että se osuus oli ihan omaa elämää. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voi päätellä, että isä on kunnon timpuri :D

Isällä ei varmaan kuitenkaan tule pissat housuun työn touhussa, että se osuus oli ihan omaa elämää. 

Meillä on remontoitu taloa pitkin vuotta. 3-vuotiaalle on rautakaupat kohta tutumpia kuin ruokakaupat :)

Yritin nauhoittaa seuraavaa puhelua, mutta lapsi huomasi sen ja lopetti höpöttämisen. Pitää yrittää myöhemmin uudestaan.

Nää on niin hauskoja, koska aikuiset puhuvat puhelimessa juuri näin. Käyttää tasan niitä  sanoja, joita minä ja mieskin. 'Lähden kohta tulemaan' tai 'sitä mä vaan soitin'.

ap

Vierailija

Meillä samanlainen puhelimessa höpöttelijä. Soittelee mielikuvituskavereilleen ja mukamas isovanhemmilleen vähän kaikesta. Leikisti siis tietysti.

Hauskinta on juuri nuo aikuismaiset lauseet tai sanat. Meidän 3v:n puhelut alkavat lähes aina näin: "No (oma nimi) tässä hei". Niin hauskaa. Ja itseä alkaa sitten hymyilyttää, kun soitan itse oikeasti jonnekin "No (oma nimi) tässä hei."

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat