Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pillittävät naiset

Vierailija

http://www.iltalehti.fi/tosielamaa/2015112420718820_ir.shtml

Juuri tuollaisten muutamien, ärsyttävien, itkuisten naisten takia koko naiskunta saa aina kuulla piikittelyä ja alentavia menkka -kommentteja. "Kaikki naiset itkevät", "naiset on niin herkkiä", "älä nyt itketä sitä"... En tarkoita, etteikö itku olisi tervettä ja välillä saisi itkeä, kun siihen on oikeasti aihetta (esim. kun läheinen joutuu sairastuu tai oma lapsi syntyy). Lisäksi miehiäkin itkettää yhtä paljon. He pystyvät silti useammin hillitsemään itsensä. Miksi naiset eivät?? En ymmärrä niitä työpaikalla tai julkisella paikalla itkeskelijöitä. En myöskään siedä känni-itkua tai liioiteltuja "onnenkyyneliä" (mitä esim. tuossa artikkelissa ilmeni - joutsenet on homoja yhyy!).

- N

Kommentit (12)

Vierailija

Onneksi mä saan näyttää tunteitani juuri niin paljon kun haluan, itkeä niin paljonkin haluan, nauraa niin paljon kun haluan jne. Kiitos että olen löytänyt hyvän miehen!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onneksi mä saan näyttää tunteitani juuri niin paljon kun haluan, itkeä niin paljonkin haluan, nauraa niin paljon kun haluan jne. Kiitos että olen löytänyt hyvän miehen!

Kelle toi kiitos meni? No, ole hyvä, tjtn.

Vierailija

Henkistä väkivaltaahan tuo ylenmääräinen pillittäminen on. Koko ajan pitää olla varpaillaan, ettei sano jotain mikä toista itkettää.

M39

Vierailija kirjoitti:
Kyllä naisellakin on oikeus näyttää tunteensa. Ei se ole vain miesten etuoikeus

Miehethän hirveesti osoittaakin tunteitaan :D

Mut todellakin tunteet saa tuoda esille. Noi halventavat kommentit on varmaan tulleet ihmisiltä, jotka eivät itse osaa tai uskalla ilmaista tunteitaan.

Vierailija

Itse tykästyin miehessäni siihen että hän oikeasti pystyy itkemään jos itkettää. Niin virkistävää vaihtelua machoiluun. Ei, en sano että miesten pitää itkeä. Mietin vain kuinkahan moni mies pidättelee itkua koska ''miehet ei itke''

Vittuuntunut

Mä en saatana soikoon voi sille mitään.

Yritetty on.

En tosin itke mistään homoista joutsenista tai siitä että keksit loppu kaapista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itse tykästyin miehessäni siihen että hän oikeasti pystyy itkemään jos itkettää. Niin virkistävää vaihtelua machoiluun. Ei, en sano että miesten pitää itkeä. Mietin vain kuinkahan moni mies pidättelee itkua koska ''miehet ei itke''

Ei kukaan nyt väittänytkään, etteikö miehet itke. Ap:kin sanoi, että miehet itkee yhtä paljon. Kyse oli nyt siitä turhanpäiväisestä pillittämisestä, joka ei herätä sympatiaa muissa eikä itku ole kovin aiheellista. Sellaista väsyttävää, lähestulkoon muiden manipuloimista ja huomionkerjäämistä. Naiset eivät vain pysty peittelemään sitä niin paljon (koska heidän ei tarvitse) ja sitten kaikki elää siinä luulossa, että naiseuden yleispiirre on herkkyys ja itkuisuus. Vastapainoksi, on olemassa paljon naisia, jotka eivät koskaan itke (erityisesti muiden nähden) - ilman, että ovat mitään sosiopaatteja!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan nyt väittänytkään, etteikö miehet itke. Ap:kin sanoi, että miehet itkee yhtä paljon. Kyse oli nyt siitä turhanpäiväisestä pillittämisestä, joka ei herätä sympatiaa muissa eikä itku ole kovin aiheellista. Sellaista väsyttävää, lähestulkoon muiden manipuloimista ja huomionkerjäämistä. Naiset eivät vain pysty peittelemään sitä niin paljon (koska heidän ei tarvitse) ja sitten kaikki elää siinä luulossa, että naiseuden yleispiirre on herkkyys ja itkuisuus. Vastapainoksi, on olemassa paljon naisia, jotka eivät koskaan itke (erityisesti muiden nähden) - ilman, että ovat mitään sosiopaatteja!

Olen samaa mieltä kanssasi, myönnän että menin vähän ohi aiheen. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat