Acerin kone??
Osaisiko kukaan sanoa onko acer aspire ES1-520 tai joku sinnepäin maksaa gigantissa 299€ että olisiko se hyvä. En haluaisi Asusta sillä siitä on huonoja kokemuksia. Aceri on kestänyt isälläni jo monta vuotta. Luin tuossa jtn keskusteluja ja niissä oli huonoja ja hy iä kokemuksia Acereista. Itse en vielä tuominnut merkkiä sillä en tuomitse vaikka heti hajoaisi. Macbookia en todellakaan halua. Semmoinenkin on suvussa ollut mutta eipä tuo kauvaa toiminut
Kommentit (24)
Jos et aio pelata, pyöritellä mitään grafiikkahärveleitä tai tehdä muuta jännää, halpa acer voi olla ihan hyvä.
Mä ostin itse ylppärilahjaksi itselleni oman läppärin ja se oli just halpa acer, koska tasan siihen mulla oli rahaa. Neljän vuoden käytössä ainoa hajonnut juttu oli virtajohto, jonka korjaamisen (70e) maksoi silloinen kotivakuutus. Ostin viiden vuoden jälkeen uuden läppärin, koska halusin pelata videopelejä ja siihen se ei taipunut. Se on tuolla kaapissa edelleen ihan toimivana, joskin vähän hitaana, tänäkin päivänä kymmenen vuotta myöhemmin.
Jos kirjoitat, katsot sarjoja/leffoja ja surffaat netissä, halpa läppäri ajaa asiansa siinä missä kalliskin. Suosittelen lähinnä kiinnittämään huomiota siihen, että koko ja kannettavuuden aste on sopivia sun käyttötarkoitukseen.
Vierailija kirjoitti:
acer on kyllä hyvä just acer ES1-520 minä suosittelen sitä konea, koska se on nopea ja sillä on hyvä processori, se on laatu ja hyvä! suosittelen! 5/5
Eipä toi ES1-520:n prosessori tai muutenkaan nopeus ole kovin hyvä, mutta ei kolmen sadan koneelta paljoa voi odottaakaan. Varmaan ihan pätevä netin selaamiseen.
Acereissa on yleensä kaikki 1v. takuulla, esim. Lenovolla osan löytää 2v. takuulla.
Jos ostat halvan läppärin niin kaikki hidastava tauhka pitää poistaa mitä sinne on valmiina tungettu, sekä olla asentamatta mitään siihen koneeseen. Sitten sillä voi surffailla auttavasti. Muistia pitäisi olla vähintään 8 gigaa.
Riippuu ihan siitä minkälaisista osista kasatun koneen ostat.
Jos ostat laatukoneen, vähintään yli 800 euroa, niin saat laadukkaamman oli merkki sitten mikä tahansa.
Paremman tietenkin saat jos valitset osat itse, koska aina ne valmispaketeissa jostakin tinkii.