Kylie Jenner -addiktio

Vierailija

Tajusin juuri, että olen täysin addiktoitunut Kylie Jenneriin. Olen hänen ikäisensä tyttö enkä vain käsitä mistä tämä oikein tulee.

Hankin samanlaisen puhelimen, samanlaisia vaatteita, samanvärisiä huulipunia ja jopa värjäsin hiukseni samaan tapaan kuin hän. Katselen hänen instagram-kuviaan ja vine-videoitaan tunnista toiseen joka päivä.

Huhhuh... Mikähän mulla oikein on ja mistä tää oikein johtuu? Järjellä ajatellen hän ei ole edes niin kummoinen, mutta sisimmässäni hän on suurin idolini, maailman kaunein ihminen jne.

Kommentit (7)

Vierailija

Olet lesbo ja seksuaalisuutesi on vasta heräilemässä. Eihän se muuten edes kovin kaunis ole, mutta peittää sen sentin meikkikerroksella.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olet lesbo ja seksuaalisuutesi on vasta heräilemässä. Eihän se muuten edes kovin kaunis ole, mutta peittää sen sentin meikkikerroksella.
Olen kyllä mitä todennäköisimmin biseksuaali, mutta en koe häntä kohtaan mitään seksuaalista. Mutta entä jos olenkin häneen ihastunut? Voi luoja :'D
Ap

Vierailija

Ihan kuin mun näppäimistöltä, vaikka olen tosin 26... En myöskään tiedä mistä tämä tulee, näen hänestä joskus uniakin, mutta ei-seksuaalisessa mielessä.

Vierailija

Kuulostaa normaalilta sinun iässäsi. Nuorilla on tarve samaistua julkisuuden henkilöön, etkä tosiaan ole ainoa joka kokee Kylien idolikseen. Kyllä se menee yleensä ajanmyötä ohi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa normaalilta sinun iässäsi. Nuorilla on tarve samaistua julkisuuden henkilöön, etkä tosiaan ole ainoa joka kokee Kylien idolikseen. Kyllä se menee yleensä ajanmyötä ohi.
Rauhoittavaa kuulla! Kiitos vastauksesta :) Ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat