Kylpylä reissu vauvan kanssa.

Vierailija

Olemme lähdössä viikonloppuna hotelliin jossa on kylpylä ja meillä on 1kk 2vk vanha vauva. Saako vauvan ottaa mukaan kylpylään?

Kommentit (4)

Vierailija

Taaperohan tuo jo on, aattelin et puhut sylivauvasta. Mikä ettei, kunhan muistat uimavaipan ja hygienian altailla. Sinne vaan, ja jos kylpylästä löytyy sellainen ihan matala pikkulasten allas, niin muksulla on jotain tekemistäkin.

Käyttäjä134
Seuraa 
Liittynyt21.10.2015

Vauvauintiin on 3kk ja 5kg raja kun pienempi ei vielä osaa säädellä lämpöään niin ettei kylmettyisi. Vaikka vauvauinnissakin kylpylälämpöistä vettä. Puhtausasiat tietysti toinen juttu miksi en altaaseen veis noin pientä.
Monet ottaa noin pienille vaunut tai turvakaukalon allasalueelle ja vauva nukkuu siellä, vanhemmat voi vuorotellen hyssytellä. Pitää vaan huomioda että kuivalla iholla ja vaatteet päällä siellä kylpylässä on aika kuuma, ilma on noin. 28 asteista yleensä.

Vierailija

Ensimmäisen kanssa soitin Nokian Eedeniin ja kysyin asiaa. Ystävällinen nainen kertoi että olemme oikein tervetulleita vauvan kanssa ja vauvaa voi pitää altaan reunalla turvakaukalossa.
Samalla tapaa on sittemmin oltu muissakin kylpylöissä eikä kukaan ole tullut valittamaan. Jos uimavalvoja ei ole huomannut minua kopan kanssa, olen käynyt sanomassa että vauva kopassa on minun, etteivät huolestu.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat