Haluaisin päivän olla tosi komea mies

Vierailija

Tai vaikka viikon jos sais kokeilla ja sitten palata takas omaan elämään.

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Se on rankkaa elämää. Naiset tylyilee, koska pelkäävät etteivät kelpaa minulle ja yrittävät ehtiä ennen minua antamaan pakit suojellakseen haurasta egoaan.

T: Komea Adonis Mies

Vierailija

Olisihan se ihan jännä kokemus. En tosin usko, että jaksaisin enää elää sen kokemuksen jälkeen, en jaksaisi tätä paskaa elämää ja saamaani kohtelua sen jälkeen kun on päässyt nauttimaan paremmasta.

Terveisin Naispelko22

Vierailija

Mä haluaisin olla naurulokki yhden kauniin kesäpäivän ajan. Aamupäivän tiputtelisin valkoisia pommeja av-mammojen pehmiksiin ja iltasella kuokkisin suomenruotsalaisten riistokapitalistien rapujuhlissä sillivarkaissa.

lintupoika

Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin olla naurulokki yhden kauniin kesäpäivän ajan. Aamupäivän tiputtelisin valkoisia pommeja av-mammojen pehmiksiin ja iltasella kuokkisin suomenruotsalaisten riistokapitalistien rapujuhlissä sillivarkaissa.

Minä myös!

Yksi kaunis päivä lintuna olisi kyllä ihana ajatus.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen komea mies. Ei se vaikuta elämään mitenkään. Miehelle on tärkeämpää olla kuuluisa jos haluaa arvostusta
Sä et vaan tiedosta sun valta-asemaasi, ja etuoikeuttasi muihin nähden. Et tiedä mistä puhut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä vaan komeille aukeaa ovet paremmin.
Kauniille naisille ulkonäkö onkin ennemminkin taakka, joka sulkee ovia.

Höpön löpön.

Oikeasti kaunis nainen on etulyöntiasemassa kahdella eri osa-alueella: saat parempia työpaikkoja kasvojesi avulla (tutkittu) ja saat valita itsellesi todella hyvän miehen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai vaikka viikon jos sais kokeilla ja sitten palata takas omaan elämään.

Mitä sä luulet saavasi siitä?

Kokemuksen

m47

Väitän että edes "keskimääräisellä naisella" ei ole mitään tarttumapintaa, käsitystä siitä miten vähän "keskimääräinen" mies saa huomiota naisilta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Väitän että edes "keskimääräisellä naisella" ei ole mitään tarttumapintaa, käsitystä siitä miten vähän "keskimääräinen" mies saa huomiota naisilta.
Mikä keskimääräinen mies. Mä sanoin että "tosi komea" siinä on aika valtava ero!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Väitän keskimääräisenä naisena, että miehet yliarvoivat sen huomion määrän mitä me muka saamme :D

Olen viimeksi puhunut miehelle elokuussa baarissa kun itse menin hänelle juttelemaan. Sen jälkeen ollut taas täysin kuollutta, elän normaalia nuoren naisen elämää.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat