Ero. Mistä voimat käytännön asioista selviämiseen?

Vierailija

Nyt näyttäisi vihdoin siltä, että meille tuli ero. Olen nyt 22, muutin 16-vuotiaana suoraan kotia tämän miehen luo enkä ole siis koskaan ennen ollut yksin. Jo pelkkä ero tuntuu maailmanlopulta, enkä tiedä mistä helvetistä revin voimat kaikkien käytännön asioiden selvittämiseen, muuttoon yms. Tuntuu, etten selviä tästä. Pelkään myös, miten miehelle käy. Molemmilla elämä aika huonoissa kantimissa nyt ja pelkään että miehelle käy huonosti eron jälkeen. Tunnen olevani siitä vastuussa ja heikko ihminen, kun en jaksanut enkä pystynyt huolehtimaan meistä.kummastakaan. Anteeksi sekava teksti, pointti unohtui jo mutta halusin kai vain avautua edes jonnekkin.

Kommentit (7)

Vierailija

Tuska helpottaa kun alkaa tehdä asioita. Turhaan murehdit etukäteen, miten voimasi riittävät. Ne riittävät siihen mihin niiden tarvii. Keskity nykyhetkeen.

Vierailija

Mä en nyt osaa tähän muuta sanoa, kun paljon tsemppiä sinulle, tulet kyllä pärjäämään <3 Äläkä kanna huonoa omaatuntoa, ei sinun kuulukaan olla se ainoa kantava voima suhteessa. Asiat järjestyvät lopulta parhain päin, muista se :)

Vierailija

Kiitos kaikille vastauksista <3. Tiedän, että on muutkin eroista selvinneet, mutta jotenkin en tällä hetkellä usko itse selviäväni.
Ap

Vierailija

Oman eroni keskellä kyselin täällä samaa ja mieleen jäi yksi vastaus: "Elämä on loppujen lopuksi tosi yksinkertaista." Ja niinhän se onkin, kaikki meni hyvin. Jos en jotain tiennyt, kysyin. Jos en jaksanut, pyysin apua.

Vierailija

Kyllä sä selviät! Suurin osa meistä muistakin on aikoinaan aikuistunut ja opetellut seisomaan omilla jaloillaan, sunkin on jo korkea aika.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat