Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kaveri on raskausvkolla 10..

Vierailija
24.11.2015 |

Ja kävelee aivan kuin olisi viimeisillään raskaana. Arvatenkin siis odottaa esikoista. Voi jumalauta sanon minä. Nyt hän puhuu kokoajan kaikesta imetyksestä, unikouluista yms ihan kuin muut ystäväpiirissämme olevat kahden lapsen äidit emme tietäisi mitään :D : D

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoista se on. Etkö pysty olemaan yhtään onnellinen hänen puolestaan?

Vierailija
2/19 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri käveli myös noin ja kysyin viikoista, vastaus oli 11 viikkoa. Käveli ihan kuin olisi kussut housuunsa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi iskiaskivut jo n. rv 8 kummassakin raskaudessa (ilmeisesti hormonit vaikuttaa asiaan jo ennen kuin vatsa alkaa puristamaan hermoja) ja taapersin välillä kipujen takia hyvinkin hölmön näköisesti.

Vierailija
4/19 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ymmärrettäväähän se on että ensimmäistä lasta odottavaa jännittää ja hän haluaa puhua asiasta. 

Vierailija
5/19 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla alkoi tuossa vaiheessa ihan jäätävät liitoskivut, eli suomeksi sanottuna pilluun sattui kävellessä ja aina jos oli istunut tai seissyt yhtään pidempään. On ihan yleistä, että tulee tuossa kohti kipuvaihe, joka yleensä laantuu muutamassa viikossa. Mutta kipeää voi tehdä.

Vierailija
6/19 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haista paska t kaveris

Vierailija
7/19 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, hän on vaan täpinöissään. Antaa toisen hehkua, kun kaikki on niin uutta ja jännää

Vierailija
8/19 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainahan ne esikoista odottavat on niin raskaana niin raskaana että!

Vierailija
9/19 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutkohan musta? Olen viikolla 10+3 ja järkyttävät selkäkivut kestäneet nyt kolme viikkoa. Sori, en yksinkertaisesti pysty kävelemään normaalisti.

Vierailija
10/19 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläasteella ollessani epäilin opettajan olevan raskaana kun alkoi kaakertaa sillä tavalla juuri kun raskaana olevat kaakertaa. Vatsasta ei huomannut mitään. Oikeassa olin ;)

Vierailija
11/19 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uu aa, olen paksuna, olen maho lehmä, kattokaa mua! Opetelkaa saatana käyttämään sitä ehkäisyä!!!

Vierailija
12/19 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi puhuu jo nyt unikoulusta?? Hullu.

Vierailija
13/19 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä se unikoulusta jo keskustelee??

Vierailija
14/19 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ainahan ne esikoista odottavat on niin raskaana niin raskaana että!

Eli te kaikki äidit olette joskus käyttäytyneet samoin? Ja nyt nauratte muille jotka sitä tekee?

Vierailija
15/19 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon rv 19. Pahoja liitoskipuja. Kovin moni ei vielä tiedä raskaudesta, pelkään kokoajan että kävely paljastaa :D onneksi nyt voi vedota liukkauteen..

Vierailija
16/19 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uu aa, olen paksuna, olen maho lehmä, kattokaa mua! Opetelkaa saatana käyttämään sitä ehkäisyä!!!

Tarkistapa mitä sana maho merkitsee. 

Vierailija
17/19 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rv 20+2 ja valitin kaverille, että näytän lähinnä siltä, että olisin syönyt ison kasan munkkeja ja juonut limua- en siltä, että raskaus olisi puolessa välissä. Kaveri sanoi, että kyllä kävelystä huomaa raskauden (hänellä kaksi lasta) ja itse en ollut tietoinenkaan tästä asiasta! Eli tuskin sunkaan kaverin kävely on tahalleen muuttunut. Itse joudun kävelemään rauhallisemmin koska jos vauhti on liian kova niin alkaa vatsassa tuntumaan.

Vierailija
18/19 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä lähtien mahot lehmät ovat olleet paksuna? 

Niinpä niin... Opettele sinä edes sanojen merkitys ennen kuin niitä käytät.

Vierailija
19/19 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon rv 19. Pahoja liitoskipuja. Kovin moni ei vielä tiedä raskaudesta, pelkään kokoajan että kävely paljastaa :D onneksi nyt voi vedota liukkauteen..

Itsellä myös rv 19, ja mahastakin jo näkyy selvästi. Mä en jaksa kyllä tässä vaiheessa välittää, vaikka joku huomaisikin ilman että oon sanonut asiasta :) Sellaistahan se on, ihmiset on raskaana. Ja johan tuo sana kiri aika nopeaakin. Toki sit työpaikan koeajalla tms. ymmärrän, ja no ymmärrän mä muutenkin. Se vaan tuntuu itelle niin hassulta että jotku salailee puolivälissäkin vielä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi