kaveri on raskausvkolla 10..

Vierailija

Ja kävelee aivan kuin olisi viimeisillään raskaana. Arvatenkin siis odottaa esikoista. Voi jumalauta sanon minä. Nyt hän puhuu kokoajan kaikesta imetyksestä, unikouluista yms ihan kuin muut ystäväpiirissämme olevat kahden lapsen äidit emme tietäisi mitään :D : D

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Mulla alkoi iskiaskivut jo n. rv 8 kummassakin raskaudessa (ilmeisesti hormonit vaikuttaa asiaan jo ennen kuin vatsa alkaa puristamaan hermoja) ja taapersin välillä kipujen takia hyvinkin hölmön näköisesti.

Vierailija

No mulla alkoi tuossa vaiheessa ihan jäätävät liitoskivut, eli suomeksi sanottuna pilluun sattui kävellessä ja aina jos oli istunut tai seissyt yhtään pidempään. On ihan yleistä, että tulee tuossa kohti kipuvaihe, joka yleensä laantuu muutamassa viikossa. Mutta kipeää voi tehdä.

Vierailija

Puhutkohan musta? Olen viikolla 10+3 ja järkyttävät selkäkivut kestäneet nyt kolme viikkoa. Sori, en yksinkertaisesti pysty kävelemään normaalisti.

Vierailija

Yläasteella ollessani epäilin opettajan olevan raskaana kun alkoi kaakertaa sillä tavalla juuri kun raskaana olevat kaakertaa. Vatsasta ei huomannut mitään. Oikeassa olin ;)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No ainahan ne esikoista odottavat on niin raskaana niin raskaana että!

Eli te kaikki äidit olette joskus käyttäytyneet samoin? Ja nyt nauratte muille jotka sitä tekee?

Vierailija

Mä oon rv 19. Pahoja liitoskipuja. Kovin moni ei vielä tiedä raskaudesta, pelkään kokoajan että kävely paljastaa :D onneksi nyt voi vedota liukkauteen..

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat