Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko pettämisestä alkava suhde kestää? Tulenko vain itsekin petetyksi?

Vierailija

Niin. Voiko? Vai tulenko?

Sivut

Kommentit (34)

Vierailija

Tulet petetyksi myös jossain vaiheessa, kynnys matala. Jos pettämisen siedät niin suhde voi kestää. Simple.

Vierailija

Minä lähdin suhteeseen, joka alkoi miehen ollessa vielä avioliitossa. Pettihän se sitten. Tai petti alusta saakka, mutta jäi kiinni vasta myöhemmin.

En suosittele kokeilemaan, aika raskasta on sitten myöhemmin.

Vierailija

Näin mun järkikin sanoo. Että itseni vain rikon. Mutta kun tuo sydän...miksi se elää omaa elämäänsä. ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Näin mun järkikin sanoo. Että itseni vain rikon. Mutta kun tuo sydän...miksi se elää omaa elämäänsä. ap

Kyllä se taitaa pillu olla, joka elää omaa elämäänsä. Älä viitsi lässyttää mistään sydämestä.

Vierailija

Eihän se välttämättä pettämiseen pääty, mutta alun romanttisen salasuhteen vakiinnuttua julkiseksi parisuhteeksi loppu onkin löyhässä hirressä roikkumista pettämistä peläten ja epäillen.
Lopulta on ihan sama pettääkö toinen vai ei, kun pelko siitä kuitenkin jäytää taustalla.

Vierailija

Jossain leffassa sanottiin hauskasti, että mies kyllästyy ja pettää, kun rakastajatar alkaa käyttäytyä kuin vaimo. Ei ole itselle sattunut, mutta epäilen, että petos seuraa toistaan tässä asiassa.

Vierailija

Voi kestää. Tiedän kauan kestäneitä pettämisellä alkaneita suhteita. Mutta kannattaa muistaa, että pettämiseen pystyvät ihmiset eivät välttämättä aina ole niitä kaikista "parhaimpia" luonteita sitten muutenkaan.

Vierailija

Riippuu siitä onko pettäjä käsitellyt oman pettämisensä, tajuaako missään vaiheessa sen olevan epäkypsää. Jos pettäjä kokee pettämisensä aina oikeutetuksi jollain tavoin, niin miksi ei tekisi sitä uudestaankin kun niitä ongelmia väistämättä tulee jokaisen suhteen kohdalle.

Vierailija

Niin no, sitähän ei voi tietää pettääkö vai ei. Tilastojen mukaan joka toinen pettää, suurimmalla osalla taitaa olla pikkujoulujen kännipano tms. "Sinun" miehesi on jo osoittanut kykenevänsä erittäin kylmäveriseen pettämiseen, pitkäaikaiseen tietoiseen vehtaamiseen puolisonsa selän takana. Uskon että lähes varmasti tulee eksymään vieraisiin lakanoihin.

Vierailija

Miksi pettäjä lopettaisi tuollaisessa tilanteessa? Hänen käytöksensähän palkitaan jälleen uudella suhteella.

Vierailija

Elämässä aika usein joutuu ottamaan sen riskin että rakkaus voi päättyä pettämiseen.

Itse mieluiten keskustelisin sen kumppanin kanssa siitä pettämisestä, miten hän sen ajattelee, mitkä syyt pettämiseen johti, miksi ne syyt ei voisi johtaa siihen toistamiseen jne.

Vierailija

Viisas mies joskus sanoi: "When you marry your mistress, you create a job vacancy."

Et siis ole ensimmäinen etkä tule olemaan viimeinen tässä pettämisten sarjassa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat