Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies huutaa, ei melkein päivääkään ettei tuo jostain huutaisi

Vierailija

No osaan minäkin huutaa, ja usein huudankin sitten vastineeksi sen verran lujaa että voitan kyllä, mutta millä tuon nyt saisi koulittua pitämään mölyt mahassaan, koska en jaksa enää sanoa heti napakamman keskustelun kärkeen että älä huuda, älä ainakaan kiroile, puhu normaalilla äänellä. - ja lopuksi sitten OLE HILJAA, kun homma luisuu siihen. Joku vähänkin kimurantimpi puheenaihe joita kyllä riittää niin johan tuo taas korottaa ääntään. Joo on korkeakoulutettu ja ihan kivan näköinenkin blaablaablaa, mutta sen saa tulla hakemaan täältä itselleen koska mä haluan rauhanomaista elämää! Pitääkö tässä hankkia peltorit vai kommunikoida enää pelkästään kirjoittamalla.

Kommentit (13)

röllipeikko

Sillä o nälkä ja teepussit täynnä lastia ! Hän tarvitsee vain pizzaa ja aromipesää !
Osta pakastepizzaa ja anna sille puota , vaikka takaapäin jos sen naama vituttaa.

Vierailija

Mä ostan vaan ne peltorit, ja jos sen huulet ja kitarisat silti liikkuu tuossa näkökentässäni niin katson vain kahta tiiviimmin näyttöä tai asiaa mitä kulloinkin teen. Pesänsä saa hakea mun puolesta vaikka pikkujouluista ja tulla pitserian kautta takaisin. ap

Vierailija

Se on miesten luonnehäiriö. Älä hommaa miestä kun niistä tulee vain harmia ja päänvaivaa. Satunnainen seksi ja läheisyys voittaa tuollasen mennen tullen

Vierailija

Harrastaako mies liikuntaa?

Jos on kauheasti stressiä ja kaikki vituttaa, niin miehillä ne fyysiset ponnistelut auttaa selvittämään päätä. Voi mennä vaikka syvään lumihankeen juoksemaan ja huutaa keuhkojensa pohjasta. Pitäs auttaa useamman päivän edestä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä ostan vaan ne peltorit, ja jos sen huulet ja kitarisat silti liikkuu tuossa näkökentässäni niin katson vain kahta tiiviimmin näyttöä tai asiaa mitä kulloinkin teen. Pesänsä saa hakea mun puolesta vaikka pikkujouluista ja tulla pitserian kautta takaisin. ap

Siinä se syy kireyteen tulikin. Eiköhän ole parempi panna lusikat jakoon niin voi kumpikin etsiä sopivamman puolison.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat