Taas varattu nainen katseli himoiten
Kaupassa käydessä varattu, tai ainakin miehen kanssa oli liikkeellä, katseli minua himoiten Minkäs sille voi, että on syntynyt näin kuumaksi ja charmikkaaksi. Kuinka yleistä on, että varatut naiset katselevat parempia vaihtoehtoja?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Mä katsoin vain sitä, että etkö sä todellakaan huomaa, kun sulla roikkui ne spagetit leuassa... Sorry.
Älä ala mulle. Minä, Ronnie ja Donnie kaadettiin Neuvostoliittokin. Siinä vaan sädepyssyt paukku ja muurit murtu. Semmonen se oli Ronnie(RIP) ja onneksi pian on Donnie.
Voi ei, olin tänään mieheni kanssa kaupassa ja en voinut olla tuijottamatta, kun joku mies toljotti minua jatkuvasti. Ehkä hän oli ap ja luuli, että flirttailin? Jäiks. Sori, ei kiinnosta. Oma mies, paras mies.
Vierailija kirjoitti:
Voi ei, olin tänään mieheni kanssa kaupassa ja en voinut olla tuijottamatta, kun joku mies toljotti minua jatkuvasti. Ehkä hän oli ap ja luuli, että flirttailin? Jäiks. Sori, ei kiinnosta. Oma mies, paras mies.
Bill Clintoniin vaihtaisit kuitenkin.
Mä katsoin vain sitä, että etkö sä todellakaan huomaa, kun sulla roikkui ne spagetit leuassa... Sorry.