Kauniit ja rohkeat

Vierailija

Miksi tästä ohjelmasta ei ole keskustelua palstalla, niin kuin esim. Salkkareista ja tositv-ohjelmista? Luulisi suosiota löytyvän, kun on pyörinyt niin kauon Suomessa. Minusta hyvää saippuaa! Uusi pari, Caroline ja Ridge on kaikkien aikojen suosikkini.

Peukuta (tai siis nuoleta) ylös jos katsot ja tykkäät ja alas, jos et! Keskustelua!

Kommentit (13)

Vierailija

Joskus tulee katsottua kun satun isovanhempien luokse oikeaan aikaan.

Jännä kyllä miten samoja asioita venytetään jaksosta toiseen, ei kovin helposti putoa kärryiltä :D Se sarja on niin huono että se on hyvä.

Vierailija

Tämä nuori sukupolvi on niin nössöä, mihin Steffy hävisi? Siinä oli sentään jotain. Ja se uus Ridge, voi rähmä, mikä mumiseva möhkö.

Vierailija

Kaunareista on ketju (ainakin yksi) av:lla, mutta siihen ei kukaan ole oikein kommentoinut viime aikoina. Jäin juuri äitiyslomalle ja täytyy myöntää, että joka päivä on tullut Kauniit ja rohkeat katsottua imetyksen ohessa. Mun mielestä Pam ja se urpo vartija ovat parhaita, niitä pitäisi näyttää enemmänkin.

Vierailija

Multa jäi keväällä Kaunareiden katsominen. Olen siis seurannut sarjaa vuosia lapsesta saakka, välillä on ollut taukoja, mutta sitten olen taas jatkanut. Kommenteista päätellen aika paljon on ehtinyt tapahtua. Pitäisi varmaan taas aloittaa katsominen.

Suosikkihahmoni oli Stephanie. Harmi, että hän kuoli syöpään. Jos hän olisi "kuollut" esim. auto- tai lentokone-onnettomuudessa tai vaikka tulipalossa, olisi varmaan mahdollista, että matriarkka tekisi comebackin jossain vaiheessa (tyyliin Macy ja Taylor).

Ja Steffystä ja Billistä olisi tullut mahtava pari! Liam ja Hope ovat ärsyttäviä jahkaajanössöjä. Hopen näyttelijähän lähti sarjasta, mutta tuleeko tilalle uusi Hope? Uusi Ridge ei oikein toimi. Tämä tyyppi on sellainen nössö änkyttäjä, mikä ei kyllä sovi überitsevarmalle Ridgelle ollenkaan.

Vierailija

Joo, on kyllä pitkäveteinen sarja, mutta ei se minua yleensä haittaa.

Olen jo ihan tottunut uuteen Ridgeen ja pidän siitä, vaikka alkuperäinen oli parempi.

Mäkin pidin Stephaniesta, oli niin iso osa sarjaa. Ja samaa mieltä että Steffy ja Bill olisi ollut mahtava pari! Pidän Steffystä, onneksi tulee takaisin. Liam on liian nössö hänelle.

Vierailija

Liam ja Hope sopivat yhteen. Maya todellakin on ärsyttävä ja Rick... Mikä lapsi. Tosin kolmiodraama tai siis neliödraama on hyvä juonenkäänne.

Vierailija

Lakkasin katsomasta kun Stephanie lähti. Oli se keskeisin hahmo koko show'lle eikä sitä paitsi Brookea kestä jos joku ei anna sille välillä avokämmenestä!

Vierailija

Mikähän on Kaunareitten katsojaluku nykyään? En löydä mistään. Itse tykkäsin lapsena Sally Spectrasta ja muistan kuinka kaupat olivat tyhjinä asiakkaista 90- luvun alussa Kauniiden ja rohkeiden aikaan.

Vierailija

Lopeti seuraamisen viimeisrään, kun oikea Ridge, eli Ronn Moss lähti. Uusi ei sovi siihen ollenkaan.

Stephanien lähteminen harmitti myös. Nyt siellä on liikaa nuorisoa vain..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Lopeti seuraamisen viimeisrään, kun oikea Ridge, eli Ronn Moss lähti. Uusi ei sovi siihen ollenkaan.

Stephanien lähteminen harmitti myös. Nyt siellä on liikaa nuorisoa vain..

Näin on. Stephanien poistuminen oli se viimeinen niitti. Ylinäyttelevä nuoriso ei hyvä.

Samoin meni Kotikatu pilalle, kun nämä "Narskut, Juusot ja Rebekkat" tulivat. Ja heh, tosi uskottava oli myös "lääkäri Mirja Mäkimaa". Tyhmää läppää ja ihme angstia.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat