Masentaa:( etenkin ulkonäköni:(
Käy kampaajalla laitattamassa uusi tyyli hiuksiin, leikkaus ja väri. Sitten aloita jokin harrastus, niin saat hoikkaa vartaloa muokattua sporttiseksi. Osta jotain uusia, nättejä vaatteita, uusia meikkejä. Ja yritä kiinnostua niistä taviksista, sieltä voi löytyä todellinen kultakimpale.
Kommentit (4)
Mutta minulla on kivat hiukset, niin kivat kuin tämmöisistä ohuista voi saada;( Minulla on paljon liikuntaharrastuksia, ja juuri ostin aleista hirveesti vaatteita. Mutta mniten niistä taviksista voi kiinnostua? Aina katon jotenkin ihmetellen, kun nään ekoja kertoja esim. puistokavereiden miehiä, koska usein äidit nättejä ym. niin miehet semmoisia, mihin en edes katsois, jos ei olisi siis tuttu, ja usein he ovat niin mukavia ja varman ihania miehiä (toisin kun nämä mun haikailemat:(
Mitäs jos hakisin seuraa netistä ja tutustuisit ensin kirjoittelemalla ja jos joku tosi kiva ja ihana osuu kohdalle, niin ehkä se ulkonäkö ei enää niin merkitse..
ei sitä pakolla voi kenestäkään taviksesta kiinnostua.. jos tavis tarkoittaa lätkää ja formuloita seuraavaa kaveria, ja sua ei voisi vähempää touhu kiinnostaa niin miksi VÄKISIN pitäisi yrittää kiinnostua ihmisestä jota pohjimmiltaan vähättelee.. ei niin hyvä perusta parisuhteelle.
Olen ainakin ravintoloissa huomannut sen, että joskus moni voi yllättää kun suunsa avaa (tietty negatiivisessakin mielessä) mutta että ei se ulkonäkö kaikkea kerro.. :) Kerrankin tapasin aivan mielettömän tyypin (seurustelin itse, joten ei johtanut mihinkään) jota en niinkuin tarkemmin juttelematta olisi voinut arvatakkaan mikä namu oli!
Olen pienen lapsen nuori yh-äiti ja sinkkuna ollut nyt vuoden... Olen varmastikin ihastunut vääriin miehiin tänä aikana (niihin kaikista komeimpiin ja renttuihin) mutta nyt on iskenyt ihan kauhea masennus siitä, että en kelpaa kenellekään, kun olen niin ruma... todella pienet ja "tyhjä" rinnat, kasvoiltani ihan tavis, ohuet hiukset, hoikka, muttei mikään kauhean timmi kroppa:( Jotenkin niin masentaa, kun en löydä ketään juuri minulle sopivaa, ja sitten vaan huono itsetuntoni laskee, kun tapailen näitä "täydellisyyksiä" jotka eivät kuitenkaan mitään vaavaa halua. Ja miksi niitä tapailen, siksi, että en VALITETTAVASTI kiinnostu kenestäkään taviksesta:(
Itkettää vaan niin tämä yksinäisyys, vaikka minulla on kaikki muut asiat aivan loistavasti:(