Näen jatkuvasti unia, että minut raiskataan - osaako joku kertoa miksi? AHDISTAA (ov)

kiia

Osaako joku kertoa, mistä voisi johtua toistuvat, hyvin todentuntuiset unet siitä, että minut aina raiskataan? Usein olen unissa joko piilossa miestä/miehiä, mutta he aina löytävät minut. Viime unessani olin risteilylaivan hississä, jossa kanssani oleva, ällöttävä, silmälasipäinen kauluspaitainen mies raiskasi minut. Kun kerroin tästä samalla laivalla olevalle isälleni, hän ei reagoinut juuri mitenkään. Ei myös kukaan muukaan läheiseni. Ketään ei kiinnostanut.

Sama kaava toistuu muissa unissa. Olen aina joko yksin ja peloissani, tai sitten jos en ole yksin, niin kukaan ei huomaa/kuuntele kun asia tapahtuu. Yhden kerran olen unessani tavallaan "halunnut" että se tapahtuu, mutta lopulta onkin tullut likainen ja hirveä olo.

Mitä tämä voi olla? Minua ei ole koskaan seksuaalisesti hyväksikäytetty, lähipiirissä ei ole ollut tälläisiä tapahtumia yms. On vaan kovin kurjia. Näen muutenkin jatkuvasti vain ja ainoastaan ahdistavia unia nykyään, joita mietin poikkeuksellisesti päiväkausia. Melkein jo pelottaa mennä nukkumaan.

Osaako joku auttaa/analysoida?

Kommentit (2)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Asut varmaanVOKin lähellä. Varovainen joudutkin olemaan.

En asu. Osaisiko joku täällä auttaa? kokemuksia?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat