Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

TARVIIN NAISEN MIELIPIDETTÄ; onko tämä hissukka nainen kiinnostunut musta

Vierailija

Olen insinööriopiskelija ja teemme projektia yhteistyössä sairaanhoitajaopiskelijoiden kanssa. Minun ryhmässä on 2 insinööriä ja 4 hoitsua. Yksi näistä hoitsuista on todella hiljainen, ei melkein koskaan puhu mitään ryhmätyötilanteissa. Olen kuitenkin huomannut, että kun minä en ole paikalla vaan tytöt ovat keskenään esim. ruokalassa, niin silloin tämä hiljainen hiirulainenkin ottaa keskusteluun kantaa. Johtuukohan tämä estyneisyys ihastuksesta minuun? Olen huomannut että kun kysyn häneltä suoraan jotain, hänen posket punastuvat ja hän välttelee silmäkontaktia.

Olen muutenkin huomannut että kattoo minua monesti "sillä silmällä", kun luulee, että en huomaa häntä, kuitenkin kun alotan keskustelun vaikka just kahden kesken ollessa, niin vastailee lyhyillä lauseilla eikä oikein osaa jatkaa keskustelua. Veikkaan että on ihastunut muhun, mitä mieltä?

Onko mulla chäänssejä tohon, on meinaa ihan mukiin menevän näköinen? ;)

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
On varmaan, jos itsekin olet suht ok. Pyydä treffeille, et varmaan voi hävitä mitään:)

En halua saada häntäheikin leimaa tässä ryhmässä, joten haluaisin aluksi varmistua että tyty on kiinnostunut musta.:)

Vinkkejä tuon selvittämiseen?

Vierailija

Kyllä mä luulisin että on kiinnostunut. Mutta odota kun ryhmätyönne on valmis ja pyydä sitten vaikka kahville.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä luulisin että on kiinnostunut. Mutta odota kun ryhmätyönne on valmis ja pyydä sitten vaikka kahville.

Tämä olisi munkin suunnitelma mutta projekti kestää kevääseen asti ja olen ollut tässä jo jonkin aikaa ilmaa lämmintä koloa mitä kutsua omaksi.. Yhden illan jutut ei sytytä.
AP

Vierailija

Voihan se olla. Tai sitten jännittää kovasti miehiä.

Mutta älä vain kutsu hänen kuullen ketään naisia tai tyttöjä tytyiksi.

Vierailija