Tyttöystävä syö kun hevonen

Vierailija

Onko toi normaalia, kuinka paljon te syötte yleensä?

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hevoset tykkää niin paljon kaurasta ja heinästä. Minä en syö kovin paljon heinää.
Se nyt on sellanen sanonta, kiinnostaisi kuitenkin tietää paljon teillä ruokaa menee yleensä.

Vierailija

Syön ja olen aina syönyt paljon. Silti olen aina ollut hoikka, nyt nelikymppisenäkin 165 cm / 53 kg. Vilkas aineenvaihdunta kai, olen ns. läpipasko. 

Vierailija

Mikä on paljon?

Minä syön
Aamiaisen 1 leivän
Lounaan työpaikkamalliin
Päivällisen lautasmalliin
Karkkipussin
Jos en karkkia niin aitten iltapalaksi pari leipää.

Onko tämä paljon?

Vierailija

Kellä "meillä"? Jokaisen ihmisen ruokahalu ja kulutus vaihtelee. Jos syö liikaa kulutukseen nähden, paino nousee. Jos makaan kaikki päivät, ei ole ruokahalua enkä syö kovin paljoa. Jos olen aktiivnen ja urheilen, syön kuin hevonen. Myös hormonitoiminta ja sairaudet vaikuttaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mikä on paljon? Onko se lihava?
Ei ole lihava ja syö enemmän kun eksä, tuntuu että koko ajan syö jotain. Varsinainen kulinaristi ja herkkusuu on nyt kyseessä. Padat porisee vähän väliä nykyään :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on paljon? Onko se lihava?
Ei ole lihava ja syö enemmän kun eksä, tuntuu että koko ajan syö jotain. Varsinainen kulinaristi ja herkkusuu on nyt kyseessä. Padat porisee vähän väliä nykyään :)

Ihmisillä on erilaisia tapoja syödä, ja naisissa lienee enemmän noita "koko ajan syöjiä". Jos paino-ongelmia ei kuitenkaan ole, syöminen ei selvästikään ole minkäänlainen ongelma. Syö sen verran kuin kuluttaakin. Voihan se olla, että iän myötä sitten alkaa lihoa kun peruskulutus alenee, mutta sitä syömistä voi vähentää vasta sitten, ei nyt tarvi.

Itse olen myös paljon syövä nainen, mutta mun tapauksessa vähän eri tavalla. Syön vain 2 kertaa päivässä, ei välipaloja, mutta kun syön, syön valtavia määriä. Tyyliin lounaalla iso ravintolapizza ja päivälliseksi kolmen ruokalajin ateria viinin kanssa. Hoikka olen aina ollut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mikä on paljon?

Minä syön
Aamiaisen 1 leivän
Lounaan työpaikkamalliin
Päivällisen lautasmalliin
Karkkipussin
Jos en karkkia niin aitten iltapalaksi pari leipää.

Onko tämä paljon?

Syö enemmän, on kyllä kova liikkumaan, joten kaipa sekin vaikuttaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos nainen syö kokonaisen pitsan yhdeltä istumalta, jättäisin hänet.

Todella epä-sexyä

Minä olen syönyt kaksikin, joskus nuorena ja alipainoisena.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat