Olen 34v mies ja uskon vieläkin, ettei "hotit"/hyvännäköiset naiset piereskele!

Vierailija

Kun itseltä pääsee todella pahanhajuinen piuru, alan heti pohtia, ettei hyvännäköisiltä naisilta voi päästä pahanhajuista pierua, sillä se olisi todella järkyttävää ja epäseksikästä.

Tätä uskomusta, ettei hyvännäköiset naiset piere, voi verrata lapsen joulupukkiuskomukseen. Lapsi epäilee vahvasti, että joulupukkia ei ole olemassa (tai tiedostaa sen tosiasian), mutta kuitenkin haluaa vahvasti uskoa, että joulupukki on olemassa.

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Naiset ei piere eikä röyhtäile. Tästä johtuu naisten tapa nalkuttaa koko ajan, sillä ylimääräinen energia on jotenkin saatava ulos.

Vierailija

Ei kaikki auttamatta piere 24/7, joten tämän pystyy tekemään hienovaraisestikin esim. vessassa niin voi tulla harvakuva, että hyvännäköisenä naisena en piere.

Vierailija

Romutan uskosi.

Piereskelen kyllä, mutta yritän viimeiseen asti välttää sitä kenen tahansa toisen ihmisen seurassa. Koska ei kovin fiksu tapa.

Vierailija

Naiset eivät piere eivätkä käy paskalla. Ja jos sattuisivat jommin kummin tekemään, se täytyy tehdä mieheltä salaa.

Onhan se aina pienimuotoinen järkytys, kun on tutustunut johonkin viehättävään naiseen ja sekstaillutkin tämän kanssa, ja sitten paljastuu, että tämä käykin paskalla.

Suhde maallistuu hetkessä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Naisten pierut haisee jopa pahemmille kuin miesten, tätä on oikeasti tutkittu.

En kyllä edelleenkin usko tätä tutkimusta. Pierujen hajuun vaikuttaa hyvin paljon se mitä juo ja syö. Ryyppyillan jälkeen yleensä haisee pahemmalta kun normaalisti.

Lisäksi olen huomannut senkin, että jos alkaa laihduttamaan niin pieruista häviää teho eikä ne haisekkaan miltään.

Vierailija

Mä en piereskele oikeastaan koskaan muualla kuin vessassa, en edes ollessani yksin. Ilmaa ei vaan tule vatsaan, ja tunnustan olevani arka ja hienohelmainenkin pierujen suhteen, en kai osaa olla vapautuneesti. :( 

En ilmeisesti piereskele edes nukkuessani, ainakaan miehen todistuksen mukaan. (Mies ihmettelee tätä, ja odottaa  kuulevansa mun pierun vielä joskus, kai se on hänelle joku täydennys meidän parisuhteesta sitten :D ) 

Joskus jos syön jotain ilmavaivoja aiheuttavaa ruokaa, herään yöllä vatsakipuun ja joudun hiippailemaan vessaan pieruasioille. Säälittävää!

N31

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat