Olen 34v mies ja uskon vieläkin, ettei "hotit"/hyvännäköiset naiset piereskele!
Kun itseltä pääsee todella pahanhajuinen piuru, alan heti pohtia, ettei hyvännäköisiltä naisilta voi päästä pahanhajuista pierua, sillä se olisi todella järkyttävää ja epäseksikästä.
Tätä uskomusta, ettei hyvännäköiset naiset piere, voi verrata lapsen joulupukkiuskomukseen. Lapsi epäilee vahvasti, että joulupukkia ei ole olemassa (tai tiedostaa sen tosiasian), mutta kuitenkin haluaa vahvasti uskoa, että joulupukki on olemassa.
Kommentit (21)
Naiset ei piere eikä röyhtäile. Tästä johtuu naisten tapa nalkuttaa koko ajan, sillä ylimääräinen energia on jotenkin saatava ulos.
Et oo tainnut viettää kovin pitkiä aikoja hyvännäköisten naisten parissa.
Naiset ovat muumeja. Ei peppua ollenkaan. Näin ollen nainen ei piere eikä kakkaa. Ei ole pyllyäkään
Ei kaikki auttamatta piere 24/7, joten tämän pystyy tekemään hienovaraisestikin esim. vessassa niin voi tulla harvakuva, että hyvännäköisenä naisena en piere.
Tottakai pieren pahan hajuisia pieruja. Ei mikään niin paha voi näin hyväs ihmises ees pysyä.
T. Kaunis nainen
Romutan uskosi.
Piereskelen kyllä, mutta yritän viimeiseen asti välttää sitä kenen tahansa toisen ihmisen seurassa. Koska ei kovin fiksu tapa.
Naiset eivät piere eivätkä käy paskalla. Ja jos sattuisivat jommin kummin tekemään, se täytyy tehdä mieheltä salaa.
Onhan se aina pienimuotoinen järkytys, kun on tutustunut johonkin viehättävään naiseen ja sekstaillutkin tämän kanssa, ja sitten paljastuu, että tämä käykin paskalla.
Suhde maallistuu hetkessä.
Mitä kauniimpi nainen, sitä kaameemmat katkut.
Naisten pierut haisee jopa pahemmille kuin miesten, tätä on oikeasti tutkittu.
Vierailija kirjoitti:
Naisten pierut haisee jopa pahemmille kuin miesten, tätä on oikeasti tutkittu.
En kyllä edelleenkin usko tätä tutkimusta. Pierujen hajuun vaikuttaa hyvin paljon se mitä juo ja syö. Ryyppyillan jälkeen yleensä haisee pahemmalta kun normaalisti.
Lisäksi olen huomannut senkin, että jos alkaa laihduttamaan niin pieruista häviää teho eikä ne haisekkaan miltään.
Olet oikeassa, ne ei piere JULKISESTI.
Mä en piereskele oikeastaan koskaan muualla kuin vessassa, en edes ollessani yksin. Ilmaa ei vaan tule vatsaan, ja tunnustan olevani arka ja hienohelmainenkin pierujen suhteen, en kai osaa olla vapautuneesti. :(
En ilmeisesti piereskele edes nukkuessani, ainakaan miehen todistuksen mukaan. (Mies ihmettelee tätä, ja odottaa kuulevansa mun pierun vielä joskus, kai se on hänelle joku täydennys meidän parisuhteesta sitten :D )
Joskus jos syön jotain ilmavaivoja aiheuttavaa ruokaa, herään yöllä vatsakipuun ja joudun hiippailemaan vessaan pieruasioille. Säälittävää!
N31
Vierailija kirjoitti:
Tätä uskomusta, ettei hyvännäköiset naiset piere, voi verrata lapsen joulupukkiuskomukseen. Lapsi epäilee vahvasti, että joulupukkia ei ole olemassa (tai tiedostaa sen tosiasian), mutta kuitenkin haluaa vahvasti uskoa, että joulupukki on olemassa.
Lapset tosin useinmiten luopuvat joulupukkiuskomuksestaan hyvissä ajoin ennen teini-ikää. Sinä olet 34-vuotias ja pidät vielä kiinni omastasi.
Minä en piere seurassa ja pierettää muutenkin tosi harvoin. Olen naimisissa ja kaksi lasta. Mieheni on vuosia ihmetellyt miksen piere :D en tykkää mieheni seurassa, enkä muussakaan seurassa rupsutella, se ei ole mielestäni kivaa. Mies kyllä pieree kotona minun ja lasten aikana. Toki meillä on sääntönä, että ruokapöydässä ei pierrä. Sama koskee röyhyjä, ne tehdään suu kiinni jos röyhtäyttää. Mikään ei ole ällöttävämpää ja juntinpaa kuin julkinen ääneen röyhiminen ja piereminen. Olen tosi leppoisa ja normaali perheenäiti ja kivan näköinenkin eli en mikään pierunatsi vaikka se ehkä tässä siltä kuulostaakin :D en halua pierrä mieheni seurassa kun se on vaan niin epäseksikästä. Plus kun ei juuri koskaan edes pieretä!
Teillä hienoPIERUILLA on huono itsetunto! Minä ainakin pieren rakkaani kuullen, eikä mun kauneus ja seksikkyys siitä mihinkään hälvene, pierunhaju onneksi hälvenee!
Ap, toivottavasti et itsekään kaasuttele julkisesti. Muuten kyllä ansaitset erittäin haisevan naisen.
En ole ikinä piereskellyt toisten seurassa. Ikääkin jo saman verran kuin ap:llä ja naimisissa olen ollut kohta 15v. Miehenikään ei piereskele mun seurassa ikinä.
Se on vaan jotenkin niin junttia ja epäkohteliasta, etten millään kykene. Vaikka luonnollista onkin.
Naiset pidättelee pierujaan. Siksi heillä on aina vatsavaivoja.