Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei ole pelkoa että raiskataan kun on keski-ikäinen ja läski.

Vierailija

Nuoria ja hoikkia raiskataan mutta tällaisiin ei miehet koske, saa olla vapaasti rauhassa.

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Samaa oon itsekin ajatellut, kun on alkanut noita aavikkokansojen edustajia näkyä kotikulmilla, että eiköhän 41 vuoden ikä ja 85 kilon paino estä suurimpia himoja syttymästä :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa, kyllä kaikennäköisiä ja ikäisiä raiskataan.
Veikkaan että ulkonäkösuoja on minulla jonkinlainen kun en reippaasti yli 40v ole koskaan joutunut missään minkään raiskausyrityksen kohteeksi. En vaikka olisin yöllä tullut kaatokännissä kotiin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Samaa oon itsekin ajatellut, kun on alkanut noita aavikkokansojen edustajia näkyä kotikulmilla, että eiköhän 41 vuoden ikä ja 85 kilon paino estä suurimpia himoja syttymästä :D
Minulla on pari vuotta ikää lisää ja kiloja n 35kg enemmän, eivät katso edes samaan suuntaan.

Vierailija

Tämä on vähän keittiöpsykologiaa, mutta raiskaajissa on niitä joille alistaminen ja sadismi on ensisijaisia motiiveja, ja heille on ihan sama, millainen uhri on. Sitten on ehkä näitä impulsiivisempia raiskaajia, jotka saattavat kiinnittää enemmän huomiota uhrin ulkonäköön.? Kummatkin raiskaajatyypit ovat tietysti ihmissaastoja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Nuoria ja hoikkia raiskataan mutta tällaisiin ei miehet koske, saa olla vapaasti rauhassa.

Olikohan ammattivalittajan aloitus?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No äkkiäkös siinä lausuu ensin pari sanaa. Jo tultiin tutuiksi.

Eipä se noin mene. Ennestään tutulla viitataan esimerkiksi kavereiden kavereihin tai omaan puolisoon, jne.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat