Minkä ikäisinä olette rakastaneet eniten?

Vierailija

Onkohan sitä elämän rakkautta olemassa? Hmm. Kertokaa oletteko minkäikäisinä olleet rakastuneimpina, miten vanhoja olette ja kuinka monta kumppania teillä suurinpiirtein on ollut? :)

Itse aloitan, olen 2kertaa rakastanut.
Ensimmäisen kerran 16 vuotiaana. Toisen kerran 17vuotiaana. Olen seurustellut 4 kertaa elämässäni, kun lasketaan vain parisuhteet jossa on oltu yli 6kk. Ikää minulla on 19 vuotta.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Kolmesti. Tai kahdesti.

Ensimmäisen kerran 19 v.
Toisen kerran21 v menin naimisiinkin, mutta se ei ollut lainkaan samanlainen kokemus. Ihastuin ja rakastin, mutta jalkoja se ei vienyt alta.
Kolmannen kerran 45 v. Huikea kokemus... Nyt olen toista kertaa naimisissa.

Sitruunapippuri
Seuraa 
Liittynyt23.11.2015

Kahdesti olen rakastanut miestä. Aiemmin halusin kovasti rakastaan muutamaa eksääni ja kerroinkin heille rakastavani, koska sillon uskoin siihen. 

17 vuotiaana ihastuin ja halusin taas rakastaa ja todella rakastuinkin. Niin paljon rakastin sitä miestä, että uskoin olevani aina siinä ja halusin antaa hänelle kaikkeni. Rakastin, vaikka mies oli väkivaltainen, peliongelmainen ja ylimustasukkainen. Jollain tasolla tunnen rakkautta häntä kohtaan edelleen, vaikken ole enää rakastunut. Se rakastuminen rapistui jo ensimmäisen vuoden aikana, jonka jälkeen rakastin häntä kuin läheistä ystävää, vaikka ongelmia oli. Toivon edelleen, että hänellä on kaikki hyvin ja hän on saanut asiansa kuntoon.

20 vuotiaana rakastuin aika vaivihkaa. En halunnut rakastua vaan rakastuin. Nyt 6 vuotta myöhemmin olen edelleen rakastunut tähän mieheen. Rakastan ja olen rakastunut. Miestäni olen rakastanut pidempään ja eritavalla kuin eksääni. En osaa sanoa milloin olen rakastanut eniten, ei sitä voi verrata. 

Vierailija

Olen ollut muutaman kerran rakastunut. Nyt reilu kolmekymppisenä tapasin miehen ja en ole kyllä aiemmin koskaan ollut näin rakastunut. Tämä tunne voimistuu vaan koko ajan enemmän. Ja kyllä, elän elämäni tähän asti parasta aikaa.

Vierailija

Jos nyt puhutaan miehen ja naisen (tai muuten vaan kahden aikuisen välisestä rakkaudesta) niin 38-vuotiaana se alkoi, jatkuu yhä kolmen vuoden jälkeen.

Jos taas puhutaan rakkaudesta noin ylipäänsä tunteena, niin silloin kun esikoinen oli viiden viikon ikäinen ja äidinrakkaus vyöryi tajuntaan. Sen jälkeen sitä rakkautta on totisesti tarvittu sen kaverin kanssa... Ja voin sanoa, että tarvitsee rakastaa paljon kun huomaa tuulilasin olevan säpäleinä kivien tarkkuusheittelyn tuloksena.

Vierailija

Olen 31-vuotias. Olen ollu rakastunut 5kertaa. Ensimmäinen rakastuminen tapahtui kun olin 17-vuotias. Minä elin huonoa elämää koko nuoruuteni. Ihastuin aina rikkinäisiin ihmisiin, lopulta rakastuin heihin. Vaikka miehet olivat usein väkivaltaisia, se ei ole poistanut minun rakkautta heitä kohtaan. Nykyään seurustelen toistavuotta maailman ihanimman miehen kanssa.

Vaikka olenkin rakastanut monia, se tunne on aina erilainen, aina korvaamaton.
Jotkut ihmiset haluaisi unohtaa vaikka heitä rakastaakin, toiset tahtoo pitää sydämessään ainiaan.

Vierailija

Olen ollut pidemmässä parisuhteessa 3 x elämässäni.

Tällä hetkellä(tai viimeiset 10 vuotta siis) rakastuneempi kuin koskaan. Aikaisemmat suhteet ei tuntuneet ollenkaan samalta.

Ja ikää nyt 50 +

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat