Suhde vasta alussa ja raskaus.

Vierailija

Mietin vaan, että onko muilla kestänyt suhde jos on tullut raskaaksi suhteen alussa? Varsinkin jos raskaus ei ole suunniteltu. En siis itse edes varmaan ole raskaana, mutta mietin vaan mitä jos. Olen kyllä varma, että mies ottaisi vastuuta lapsesta, isäksi kun vielä joskus haluaa ja on lapsirakas.

Miksi tää tuli mieleen, no aloin jo eilen odottamaan menkkoja, mutta ei mitään merkkejä että olisi edes alkamassa. Kiertoni ei todellakaan ole ihan säännöllinen, joten vielä ei paniikkia. Tämän vuoden kierto nimittäin; 33, 29, 29, 27, 30, 24, 30, 30, 28, 27. Tänään on menossa kierron 29 päivä. Kerrotteko miehelle, jos menkat ovat myöhässä? Itse en viitsi ainakaan turhaan "pelästyttää". Tietysti jos ovat reilusti myöhässä niin silloin on jo tehtävä testi ja aikoisin toki kertoa.

Kommentit (10)

Vierailija

Itse tulin raskaaksi n kk ensi tapaamisesta. Tässä sitä porskutetaan kohta 8v takana, 2 lasta, 3:matta odotan. Rakkaus kukoistaa vieläkin :) tosin meillä se oli rakkautta ensisilmäyksellä <3

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itse tulin raskaaksi n kk ensi tapaamisesta. Tässä sitä porskutetaan kohta 8v takana, 2 lasta, 3:matta odotan. Rakkaus kukoistaa vieläkin :) tosin meillä se oli rakkautta ensisilmäyksellä <3

Meidän rakkautta ensisilmäyksellä ei kestänyt edes raskausaikaa, joten kai ap ymmärrät, että toiset onnistuu ja toiset ei. Eikä se suhde auttamatta kestä vaikka olisi kestänyt vuosia. Ennustettavuutta ei ole.

lapsiako..

Sinä haluat lapsen, ymmärsinkö oikein?

Kannattaa varmaan keskustella haluaako mieskin lapsia. Jos ette käytä ehkäisyä, niin sitten varmaan kumpikin tiedätte että lapsia voi saada 😊

Miestä ei saa kuitenkaan huijata omakseen hankkiutumalla raskaaksi...suhteet kun perustuvat aina vapaaehtoisuuteen...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mietin vaan, että onko muilla kestänyt suhde jos on tullut raskaaksi suhteen alussa? Varsinkin jos raskaus ei ole suunniteltu. En siis itse edes varmaan ole raskaana, mutta mietin vaan mitä jos. Olen kyllä varma, että mies ottaisi vastuuta lapsesta, isäksi kun vielä joskus haluaa ja on lapsirakas.

Miksi tää tuli mieleen, no aloin jo eilen odottamaan menkkoja, mutta ei mitään merkkejä että olisi edes alkamassa. Kiertoni ei todellakaan ole ihan säännöllinen, joten vielä ei paniikkia. Tämän vuoden kierto nimittäin; 33, 29, 29, 27, 30, 24, 30, 30, 28, 27. Tänään on menossa kierron 29 päivä. Kerrotteko miehelle, jos menkat ovat myöhässä? Itse en viitsi ainakaan turhaan "pelästyttää". Tietysti jos ovat reilusti myöhässä niin silloin on jo tehtävä testi ja aikoisin toki kertoa.

Suhteen kestosta kukaan ei voi mennä takuuseen. Mutta sinun kannattaa miettiä muutama asia valmiiksi jo yksinkin.

- oletko valmis tarvittaessa yksinhuoltajaksi

- rakastatko  miestä

- onko hän sellainen jonka kanssa haluat elää vaikka ei tulisikkaan lasta.

- onko sinulla taloudellisesti, henkisesti ja muutenkin mahdollista olla äiti.

- oletko valmis luopumaan omasta ajastasi ja keskittymään vain lapseen.

Lapsi ei ole koskaan syy mennä yhteen. Ja jos et ole valmis olemaan yksinhuoltajana niin huolehdi että et tule äidiksi. Vaikka hän nyt suostuisikkin menemään yhteen ei se ole tae ettet jossain vaiheessa joudu jäämään syystä tai toisesta yksinhuoltajaksi.

Vierailija

Äh, mä tulin raskaaksi kaksi viikkoa ennen seurustelun aloittamista ja ihan hyvin meni kymmenen seuraavaa vuotta. Sitten sattui ja tapahtui niin, että kaksi seuraavaa vuotta ei menneetkään niin hyvin ja ero tuli.

Tee testi ensin ja kerro sitten, jos on aihetta.

Vierailija

En todellakaan huijaa miestä mitenkään. En tarvitse raskautta saadakseni pidettyä miestä. Ja kyllä, mies haluaa lapsia ja on aina halunnut. Puhuu niistä tosi paljon. Ja minun kanssani haluaa. En tiedä miehen lompakon sisällöstä, enkä edes halua tietää. Pärjään kyllä hyvin omillani. Tulipas vähän inhottava olo kun epäilitte mua. Kyllä mies tietää missä mennään. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Suhteen kestosta kukaan ei voi mennä takuuseen. Mutta sinun kannattaa miettiä muutama asia valmiiksi jo yksinkin.

- oletko valmis tarvittaessa yksinhuoltajaksi

- rakastatko  miestä

- onko hän sellainen jonka kanssa haluat elää vaikka ei tulisikkaan lasta.

- onko sinulla taloudellisesti, henkisesti ja muutenkin mahdollista olla äiti.

- oletko valmis luopumaan omasta ajastasi ja keskittymään vain lapseen.

Lapsi ei ole koskaan syy mennä yhteen. Ja jos et ole valmis olemaan yksinhuoltajana niin huolehdi että et tule äidiksi. Vaikka hän nyt suostuisikkin menemään yhteen ei se ole tae ettet jossain vaiheessa joudu jäämään syystä tai toisesta yksinhuoltajaksi.

Olen valmis yksinhuoltajaksi, jos sellainen tilanne kävisi. Se ei kuitenkaan ole asia jota erityisesti haluan. Rakastan miestä ja haluan elää hänen kanssaan tulee meille lapsia tai ei. Ja olen valmis ihan kaikin puolin. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Meidän rakkautta ensisilmäyksellä ei kestänyt edes raskausaikaa, joten kai ap ymmärrät, että toiset onnistuu ja toiset ei. Eikä se suhde auttamatta kestä vaikka olisi kestänyt vuosia. Ennustettavuutta ei ole.

No ei tietenkään koskaan ole taetta! Mutta eihän sitä kukaan uskaltaisi tehdä lapsia tai alkaa suhteeseen/ mennä naimisiin jos noin ajattelee! Itse elän päivä kerrallaan rakastaen. T 8v yhdessä olleet

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat