MyPack palvelu ei liity Postiin mitenkään?

Vierailija

Eikö vaan? Tilasin viikonloppuna Zalandolta mekkoja ja ne olisi hyvä saada tällä viikolla.

Enkä silloin ajatellut tuota Postin lakkoa, mutta nyt ajattelin... ja mietin uudestaan, että sehän olikin MyPack palvelu ärrälle.

Siis mä ehkä saankin mekkoni tällä viikolla? Joohan?

Anteeksi tietämättömyyteni, mutta jännittää.

Kommentit (10)

Vierailija

Ei kuulu ei. Minä tilasin viime viikolla kirjoja Adlibriksestä ja siellä oli kehoitus tilata paketti R-kioskin palvelun kautta juurikin mahdollisen postin lakon laajenemisen vuoksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu ei. Minä tilasin viime viikolla kirjoja Adlibriksestä ja siellä oli kehoitus tilata paketti R-kioskin palvelun kautta juurikin mahdollisen postin lakon laajenemisen vuoksi.

Oliko? En huomannut ollenkaan ja tilasin varmaankin ihan postin kautta. Nyt se ei sitten tietenkään ehdi tulla mun tytölle synttärilahjaksi. Mä en käytä postia enää koskaan jos ei ole ihan pakko.

Vierailija

Minulle tuli tänään MyPack-lähetyksestä tekstarilla ilmoitus, että paketti on noudettavissa Siwasta :) Tein tämän tilauksen viime viikon torstaina ulkomaisesta verkkokaupasta. Toivottavasti sinäkin saat tilaamasi paketin ajoissa, ap :)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat