Mun uusi ihastus sanoi että syön paljon!a

Vierailija

Niin siis tää poika ihmetteli mihin se kaikki ruoka menee! Nyt mua hävettää. En ole lihava vaan enempi laiha, 179 cm ja 61 kg. Tykkään vaan syödä hyvin!

Pitäuskö mun sitten syödä vähemmän? Tää on niin noloa!

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Kokemattomat miehet eivät voi ymmärtää, mitä piilomerkityksiä naiset keksivät heidän sanomisistaan. Taisi töksäyttää tuon, kun ei keksinyt muuta puhuttavaa. Ei varmaan olisi uskaltanut sanoa noin, jos pitäsi sinua jotenkin ylipainoisena.

Vierailija

Moni mies ihmettelee ääneen joidenkin naisten ruokahalua, koska suurinosa naisista nirsoilee miehen edessä syödessään, vaikka sitten seläntakana mättäiskin nälkäänsä kaksin käsin.

Syö tyttö syö! Ainakin sä olet rehellinen. Älä ala nyt nirsoilemaan ja sniiduilemaan. Ole oma ittes. Se poika kuitenkin tykkää, että tytölle maistuu sapuska. Se on rehellistä menoa.

Vierailija

Ihmetteli mihin ruoka menee eli hänen mielestään olet hoikempi kuin voisi olettaa syömisen perusteella. Sehän oli vaan kohteliaisuus.

Syö niin paljon kuin haluat äläkä muuta itseäsi jonkun pojan takia. Vähän nyt itsetuntoa.

Mä olen vähän pullea ja jos joku sanois mulle että vitsi kun sä syöt paljon niin vastaisin että niin, täytyy kerätä talven varalle tätä rasvaa tms. Jos se naurais niin sit kaikki hyvin, jos mulkoilis mua pahasti tai jotain niin miettisin että miksi olen edes tän kanssa täällä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En pidä huonoista trolleista. Tämä on sellainen. Onko roolihahmosi 12-vuotias? Vielä huonompaa.

Mun "roolihahmo" on kyllä ihan 21 vuotias opiskelijatyttö pk-seudulta. Ja ihan siis oikea ihminen olen? Pakko kysyä mutta miksi luulet mun trollaavan?

Vierailija

Mun kavereista osa ei lähde esim mäkkiin enää mun kanssa syömään koska niitä hävettää miten paljon mä voin syödä. Ihan ok mulle mut onhan toi vähän hassua kun en ole edes pullea.
Mies ei ole koskaan kommentoinut mun syömisiä, hyvää kotiruokaakin voin syödä useita lautasellisia. Yhessä aina naureskellaan että tulipa paljon syötyä ja on ähky.
Vähän itsetuntoa peliin jos se ei sitä pahalla tarkoittanut mutta jos alkaa puhumaan jotain että voisit syödä vähemmän tmv niin kengän kuva persuksiin vaan!

Vierailija

Mulle on pikkutytöstä asti isä ihmetellyt samaa, vanhenpana poikakaverit. Kai se näyttää hassulle jos mielikuva on että naiset elää porkkanoilla ja sitten näkee kun tosi hoikka tyttö mättää hyvällä ruokahalulla jättiannoksia. En ymmärrä mitä tuossa on noloa?

Vierailija

Sitä nyt on vaan aika vaikea olla kommentoimatta, kun jotkut ihmiset syövät silminnähden paljon. Tarkoitan näitä, joiden kroppa on hoikka, mutta jotka tarvitsevat paljon ruokaa tai kuihtuvat kokonaan.

Meillä käy joka vuosi työmiehiä pidemmillä keikoilla, joten ruokin heitä useamman kuukauden putkeen. Noin puolet ruumiillista työtä tekevistä ovat suursyömäreitä, puolet syö ihan normisti. Tosi helposti meinaa päästä suusta huokaus, että menipä ruokaa tosi paljon. Mutta yritän pitää kieleni kurissa, etten tuollaista lipsauta, kun sitten eivät ehkä kehtaa syödä kunnolla. Ja jos eivät syö, niin eivät jaksa tehdä töitä.

Vierailija

Jos sillä on ollut joku 150-senttinen pikkutipu aiemmin.

Joillain miehillä on edelleen virheolettamus että samanpainoinen nainen tarvitsee vähemmän ruokaa kuin mies. Tämähän ei pidä paikkaansa jos liikkumisessa/työssä ei ole selvää eroa joka vaikuttaisi energiankulutukseen.

Vierailija

Olen samoissa mitoissa ja suursyömäri. Mulle on kaksi miestä ihmetellyt kuinka paljon syön. Toisen kanssa olen nykyään naimisissa ja toinen olisi halunnut kanssani naimisiin. Ei miehet tajua, miten ikävältä tuo naisesta kuulostaa. Älä sure. :)

Vierailija

mun mies huomauttelee myös, että syön paljon, vaikka olen normaalipainoinen 168 cm ja 57 kg. Taustalla on ajatus, että hän pelkää minun lihovan ja haluaisi, että laihdutan. Kontrolloiva esineellistävä mied. Voi olla, että ap kuvaus miehen sanoista oli harmiton tai voi olla ensimmäinen merkki tällaisesta, että hän yrittää puuttua ulkonäköösi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Joillain miehillä on edelleen virheolettamus että samanpainoinen nainen tarvitsee vähemmän ruokaa kuin mies. Tämähän ei pidä paikkaansa jos liikkumisessa/työssä ei ole selvää eroa joka vaikuttaisi energiankulutukseen.

Aika laiha mies, jos painaa 61 kg. Painavammilla miehillä on yleensä lihaksia, jotka kuluttavat enemmän. Ei se ole harhakuvitelma.

Vierailija

Mitä väliä sillä on, vaikka sanoi? Ehkä mies on aiemmin kohdannut jotain salaattia närppiviä varpusia ja on tottunut siihen, ettei nainen syö niin paljon kuin sinä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Aika laiha mies, jos painaa 61 kg. Painavammilla miehillä on yleensä lihaksia, jotka kuluttavat enemmän. Ei se ole harhakuvitelma.

Ei lihakset kuluta jos ei niitä käytä ja toisaalta nainen taas menettää rasvakudoksensa jos ei syö tarpeeksi. Tiede on kuitenkin todistanut myytiksi sen että mies tarvitsisi suhteessa enemmän energiaa, turha mutuilla.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat