Kaikkien aikojen paras malli?

Vierailija

Alotan Twiggyllä :)

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

Mä tykkään muutamasta tän hetken it mallista kuten Gigi Hadid ja Rosie Huntington-Whiteley. Anna Nicole Smith oli cool nuorena. Kate Moss on aina cool a mundo.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Linda Evangelista. Siis mallina. Itse olisin mieluumin vanhan kunnon Cindyn näköinen, ilman luomea. Arvaapas ikäni. :)

Cindy oli nuorena tosi hyvännäköinen. Jostain syystä hänellä ei ole elastinen iho sillä vatsa on rsskausarpinen ja reidet selluliitissa vaikka ei ole edes hirveästi lihonut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linda Evangelista. Siis mallina. Itse olisin mieluumin vanhan kunnon Cindyn näköinen, ilman luomea. Arvaapas ikäni. :)

Cindy oli nuorena tosi hyvännäköinen. Jostain syystä hänellä ei ole elastinen iho sillä vatsa on rsskausarpinen ja reidet selluliitissa vaikka ei ole edes hirveästi lihonut.

Hän on yhä poikkeuksellisen hyvännäköinen nainen.

Vierailija

ssss kirjoitti:
Snejana Onopka! 😍

Tällä hetkellä yksi suosikeistani on Magdalena Frackowiak.

Mallien pitääkin juuri nyt olla tuollaisia kalmankalpeita, riisitautisen näköisiä, persoonattomia yhden ilmeen henkareita. Mutta nyt kai oli kyse kaikkien aikojen parhaasta mallista.

Vierailija

Kyllä Naomi Campbell oli nuorena (ja vieläkin) ihan uskomaton näky. Mm. siinä Michael Jacksonin musavideossa, en nyt muista biisiä. Huh huh.

Helene Christensen on myös jäänyt mieleen erityisen upeana.

Ei nykyään enää ole sellaisia palvottuja supermalleja kuin 90-luvulla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä Naomi Campbell oli nuorena (ja vieläkin) ihan uskomaton näky. Mm. siinä Michael Jacksonin musavideossa, en nyt muista biisiä. Huh huh.

Helene Christensen on myös jäänyt mieleen erityisen upeana.

Ei nykyään enää ole sellaisia palvottuja supermalleja kuin 90-luvulla.

Lisään sun listaan Imanin. Myös ihan uskomattoman näköinen nainen.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat