Toki YLIpuheliaat ovat ärsyttäviä, mutta kyllä sellaiset tuppisuut vasta noloksi itsensä tekevät

Vierailija

En ole koskaan ymmärtänyt heitä, jos ollaan esim. iltaa istumassa pariskunnan kanssa, niin tämä nainen voi olla koko illan täysin hiljaa. Ei koskaan tee aloitetta keskustelulle, ei vastaa mihinkään, kysyttäessä vastaa hiljaa yhdellä sanalla jne. Eipä tee mieli kutsua vaikka kahden keskiselle tapaamiselle, sellainenkin on koettu. Mietin jopa, että olenko hiljaa ja odotan koska hän sanoo jotain... Miksi haluaa tavata edes, jos ei ole mitään sanottavaa ja keskusteltavaa. Ei kerro kuulumisia, ei lapsistaa jne. Se on todella outoa ja epäkohteliasta.

Kommentit (4)

Vierailija

Arvelen että on sairaalloisen ujo tai sitten mutisti. He eivät kykene puhumaan vähänkään vieraammille ihmisille. Silti he voivat nauttia toisten ihmisten seurasta. Vaivaannuttavaa toki molemmille osapuolille.

Vierailija

Joo ymmärrän. Olin itse ujo hissukka murrosikään saakka,nykyään tykkään keskustella ja pitää ilmapiiriä yllä. On kyllä vaikeaa jutella ihmisen kanssa joka vaan hymähtelee, onneksi itse nykyään puhun rohkeasti tilanteessa kuin tilanteessa

Vierailija

Kumpikin on rasittavaa, sekä ihminen joka on koko ajan äänessä eikä hetkeäkään hiljaa että ihminen joka ei saa otetuksi mitään kontaktia eikä edes vastattua "otatko maitoa kahviisi"-tyyppisiin kysymyksiin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat